השפעת התקשורת על השופטים ועל ההליך המשפטי ותוצאותיו

מזהה: 5512
מאמר חם

מאפייני סיקור המשפט בתקשורת.

סיקור המשפט בתקשורת במאה ה-21 בה כל טכנולוגיות התקשורת הן אלקטרוניות, והידיעות מועברות באופן מיידי מזירת האירוע אל הצרכן. הידיעות לא מגיעות רק מעיתונאים ומקורותיהם השונים., למעשה, כל אזרח שיש ברשותו מצלמה ומכשיר הקלטה יכול להעביר אינפורמציה לקהל הרחב דרך הרשתות החברתיות. התקשורת היום היא  רב כיוונית לעומת חד כיווניות כמו שהיה בעבר כאשר הצרכן היה רק סופג מדיה, היום לצרכן יש הרבה יותר כוח שכן עומדים לפניו מבחר רב של אופציות תקשורת לצרוך מהן חדשות ודברים המעניינים אותו וכן מאפשרת לצרכני המדיה להיות גם יצרני תוכן. השינוי המהותי שהתחולל בצרכן הפך אותו גם להיות ככזה הוא איננו מקבל את הדברים כאמינים באופן מוחלט. רשת האינטרנט מטשטשת את ההגדרה הקלאסית של אמצעי תקשורת (גורביץ וערב, 2002) מצב פרדוקסאלי זה יוצר דילמות מוסריות וחוקיות שהתמודדות אתן אינה קלה. הדילמה הראשונה היא דילמת השקיפות. התקשורת יוצרת שקיפות, דהיינו היא מעבירה לציבור הרחב אינפורמציה בלתי נגישה לאזרח הרגיל. מאחר שהתקשורת מעוניינת לספק אינפורמציה ולשפוך אור על אירועים ועל התנהגויות אשר השלטון לא תמיד מעוניין שיובאו לידיעת האזרחים, נוצר ניגוד אינטרסים בין מערכות השלטון לבין התקשורת.

השינוי החל בהליך הסיקור המשפטי בשנים אחרונות גורם להפיכת הסיקור לצהוב יותר, הדיווח המשפטי הרציני נדחק הצידה (פלג ובוגוש, 2010). 

150.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
משפטים | תקשורת
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
2353
היקף עמודים:
7
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.