ז'אנר הזומבים כחלק מהתרבות הפופולארית

מזהה: 3666
מאמר חם

Metaphor of the Living Dead: Or, the Effect of the Zombie Apocalypse on Public Policy Discourse

 

הפופולאריות של ז'אנר הזומבים כחלק מהתרבות הפופולארית (כפי שבאה לידי ביטוי בשירים, סרטים, משחקי מחשב וכד') הולכת ועולה, ותופסת מקום בולט כחלק מתרבות הפופ האמריקאית במאה הנוכחית. זאת, הרבה מעבר ל- 15 דקות  התהילה הרגילות להם זוכים טרנדים חולפים. על פי הערכות שמרניות, יותר משליש מסרטי הזומבים שהופקו אי פעם, הופקו לאחר אסון התיאומים ב- 11.9.2001. אחת הדוגמאות לפופולאריות של הזומבים היא הצלחתו של הסרט World War Z, שגרף יותר מחצי מיליארד דולר ברחבי העולם. בנוסף, מספר ספרי הזומבים שפורסמו בעשור הראשון של המאה העשרים ואחת הכפיל את עצמו ביותר מ- 400% (כלומר, יותר מפי 4), ומספר המאמרים שפורסמו על הזומבים בשירות JSTOR (ספרי דיגיטלית לאמרים אקדמאיים באינטרנט), הכפיל את עצמו ביותר מפי 5.  

הפופולאריות של הזומבים כל כך עלתה, עד שגם מוסדות אמריקאים רשמיים כמו ה- CDC (המרכז לשליטה ומניעה של מחלות) וה- FEMA (הסוכנות לניהול מצבי חירום), לקידום מטרותיהם הציבוריות. זאת, תוך כדי היעזרות בפופולאריות של הזומבים לקידום מטרותיהם ולהעלאת  נושאים ספציפיים למודעות הציבורית. למעשה, שימוש בתרבות פופולארית עוזר לסוכניות אלו להפוך את הנושאים בהם הם עוסקים לנגישים יותר מבחינה ציבורית. מנגד, המרכז למניעה ושליטה במחלות נאלץ להודיע בשנת 2012 שאין וירוס שהופך אנשים לזומבים לאחר שאדם תקף אדם אחר במיאמי וניסה לאכול את פניו.

 

25.00 ₪
סוג עבודה:
סיכום מאמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
ספרות זרה
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
489
היקף עמודים:
2
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.