דודו פארוק בתור אייקון תרבותי ותופעה וויראלית

מזהה: 5249
מאמר חם

השיפורים הטכנולוגיים של רשת האינטרנט הביאו לכך שתפוצת התכנים אשר ניתנים להעברה בין אנשים שונים ומרוחקים זה מזה הפכה להיות קלה הרבה יותר מאשר העבר. משמעות הדבר כי יש פוטנציאל גדול יותר לאותם התכנים להפוך ולהיות ויראליים, כלומר בעלי תפוצה ופופולריות רבה. במקביל התפתח זרם במוזיקת הראפ אותו נוכל להגדיר בתור מוזיקת ראפ מחאתית ואירונית, אשר נועדה להעביר מסרים חברתיים שונים באמצעות הומור ואירוניה.

מוזיקה זו הינה בוטה מאוד וכוללת תכנים וטקסטים קשים לעיכול. בארצות הברית התופעה של ז'אנר המוזיקה הינו בולט מאוד ומגיע למידות חשיפה גדולות מאוד. בישראל המצב שונה, אם כי לאחרונה חלה תמורה בדמותו של הזמר דודו פארוק. פארוק הוא דמות אשר נוצרה כדי להעביר מסרים חברתיים שונים באמצעות מסרים עקיפים ודרך השימוש באירוניה ובהומור. מידת החשיפה שלו דרך הרשתות החברתיות שברה שיאים של צפיות, כאשר קליפים רבים אותם הוא הוציא כבר כוללים מיליוני השמעות דרך רשת היוט-טיוב.

עבודה זו תבקש לבחון את תופעת הוויראליות של דודו פארוק, עיצוב הפרודיה על ראפר וכיצד עיצוב דמותו ושיריו תרמו להפיכתו לאייקון תרבותי בקרב צעירים. שאלת המחקר של העבודה תהיה:

כיצד עיצובו ומאפייניו של הזמר "דודו פארוק" תרמו להפיכתו לאייקון תרבות ותופעה ויראלית?

 

על מנת לענות על שאלת המחקר אערוך את המחקר הבא. תחילה אסקור את הספרות אשר עסקה בתופעות אשר מרכיבות את שאלת המחקר. 

 

מבוא

סקירת ספרות

פרודיה

מם Meme. 

מם אינטרנטי

מוזיקת טראפ

פרודיית היפ הופ

אייקונים תרבותיים

תופעות ויראליות

מתודולוגיה

שיטת המחקר

ניתוח תוכן 

דודו פארוק

שיר ראשון:   אלירן סבג 

שיר שני: יחסים של מין 

שיר שלישי: חגורה שחורה

שיר רביעי: דוד המלך

שיר חמישי: אחותך

דיון 

דודו פארוק בתור אדם עממי 

יחס פארוק לנשים

סיכום

ביבליוגרפיה

קישורים

510.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מוסיקולוגיה
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
8197
היקף עמודים:
30
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.