תקשורת מילולית ולא מילולית במדיה ובתקשורת בין אישית - ניתוח פרסומת

מזהה: 3614
מאמר חם

רקע תיאורטי

בבסיסה של עבודה זו עומדת ההנחה כי לתקשורת יש חלק פעיל בהבניית המציאות שלנו, גם ברמה הקולקטיבית וגם ברמה האישית. הדימויים והמסרים שמועברים אלינו באמצעות התקשורת מחלחלים אל תוך החיים הפרטיים, האמונות, הערכים והעקרונות שבונים את המסגרת שדרכה אנו משקיפים על העולם ותופסים אותו, כשהיא בתורה משפיעה על האופן שבו אנחנו פועלים ומגיבים.

זוגיות ויחסים אינטימיים מצטרפים אל מערכות היחסים הבסיסיות שיש לאדם והם מהווים חלק מרכזי בחייו של האדם הפרטי כמו גם בחייה של קהילה והחברה כולה. במקרה של החברה הישראלית הרב-גונית מערכת יחסים זוגית, האופן שבו היא נתפסת והתפקודים שבה משתנים מאד בתוך החברה ומגזריה, והם משתנים גם ברמה התרבותית תוך מגזרית. עם זאת, ולצד ההטרוגניות החברתית שמשפיעה על המבנה הזוגי בתוך הקבוצות השונות של החברה הישראלית, המציאות המודרנית, התקשורת, הערבוב  הבינאישי והמערביות שלנו חושפת כמעט את כולם במידה כזאת או אחרת למסרים שמעצבים את התודעה שלנו ברמה הגלובלית וברמה המקומית. בנרטיב הישראלי זוגיות מהווה חלק מיחידה רחבה יותר שנקראת המשפחה שמהווה את היחידה הבסיסית של החברה.

למרות שישראל שייכת למערב, אפשר לראות לא מעט מאפיינים לוקאליים שמבדילים אותנו מתרבויות מערביות אחרות, מה שתקף גם לגבי מערכת היחסים הזוגיות שלנו ולכל מה שנוגע אליהן, לגבי אותם הערכים ששאבנו מהתקשורת.

את האידאות שלנו על העצמי, על העולם ועל המערכים שונים שיש בו, מערכות יחסים אינטימיות בכללותם, אנו מתחילים לפתח עוד בשלב הילדות והאגדות, הסיפורים, הספרים, הסרטים, הסדרות והתכניות שאנחנו נחשפים מהווים גם הם חלק מאבני היסוד שדרכן נבנות אותן אידאות.

 

רקע תיאורטי 

שיטות מחקר

תיאור הפרסומת

ניתוח וממצאים

ניתוח תקשורת לא מילולית

ניתוח התקשורת המילולית

סיכום ומסקנות

ביבליוגרפיה 

115.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
1925
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.