תקשורת חזותית - קסטרו

מזהה: 7613
מאמר חם

Do Whatever You Please

בשנת 2019, השיקה חברת מוצרי האופנה הישראלית "קאסטרו", קמפיין בשם Do Whatever You Please, בהפקתו של משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי. בפירסומת של הקמפיין, ניראת רותם סלע, הפרזנטורית של חברת האופנה ודוגמניות נוספות, כאשר הן לבושות בבגדי החברה ונועלות נעלי עקב, רוקדות על עמודים לצלילי השיר You Don’t Own Me, בחדר המעוצב כמו חדר התעמלות.

בתחילת הסרטון, ניראת רותם סלע, כשהיא נכנסת לאולם התעמלות המעוצב בסגנון רטרו, (מזכיר עיצוב של שנות ה-80), בנעלי עקב שחורות, מכנסי ג'ינס קרועים וחולצה שחורה. היא נעמדת מול עמוד כסוף הניצב במרכז החדר, כשמאחוריו ומצדדיו מזדקרים אל המצלמה, מספר עמודים נוספים. כאן יש קלוז אפ על הפנים של סלע, וניתן להבחין כי שפתיה משוחות באודם אדום, איילנייר שחור סמיך מרוח על עינייה, וציפורניה הארוכות והמחודדות, משוחות בפראנץ' שחור מסוגנן.

כבר בשוט הראשוני הזה, מוצגים מספר סימנים ויזואליים, דנוטטיביים המסמלים נועזות, עוצמה וסקסיות. הציפורניים הארוכות והמחודדות, הצבועות בלק שחור מסמלות מיניות, בוטות וחוזק, נעלי העקב הגבוהות והשחורות מייצגות נשיות וחושניות, הצבע השחור שהוא הצבע הדומיננטי בשוט, מסמל, עוצמה, מחאתיות ואלגנטיות ואת השפתיים של סלע בחרו לצבוע דווקא בצבע אדום, צבע המסמל יצריות, תשוקה ועוצמה.

105.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אומנות | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
1659
היקף עמודים:
6
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.