ניתוח סרטון מההרצאות של "טד" - Ways to speak English

מזהה: 3393
מאמר חם

ניתוח הסרטון -  3 דרכים לדבר בשפה האנגלית:

כאשר אדם מעביר מסר, הוא עושה זאת בעזרת שני סוגי תקשורת: תקשורת מילולית שהיא המילים שהוא מוציא מפיו, המסר כפי שהוא בשפה של אותו האדם. והסוג השני הוא תקשורת בלתי מילולית, התקשורת של הגוף שלו או ההופעה שלו, התנועות של האיברים בגופו שמעבירים גם כן מסר מסוים. בעבודה זו אבצע ניתוח לסרטון מההרצאות של "טד" על הרצאה שנקראת  "3 ways to speak English".

קישור להרצאה מ"טד":

https://www.ted.com/talks/jamila_lyiscott_3_ways_to_speak_english#t-234792

 

תקשורת מילולית:

את הניתוח על הסרטון מ"טד" אבצע בעזרת המושגים של תקשורת מילולית ותקשורת לא מילולית. ראשית, אתחיל בתקשורת המילולית. תקשורת מילולית היא בעצם מה שהדובר מעביר במילים שלו. יחד עם זאת צריכים להתקיים מספר דברים על מנת שהמסר יוכל לעבור כמו שצריך. תקשורת כזו כוללת בתוכה הקשבה פעילה של הצופים, ציר תכני שמגדיר את החדש, החשוב והמעניין וציר הסגנון שמגדיר את הפתיחה והסיום של הקטע, הגימיק שנעשה בו שימוש על מנת להעביר את המסר, ההתייחסות הרגשית והסיפור האישי ברמת המיקרו והמאקרו.

 

לתקשורת המילולית ישנה גם בנייה לינארית, רוחבית ומעגלית עם התאמה לקהל הצופה. ישנה חשיבות גם לקסם אישי ואחריות על קליטת המסר.העקרונות של ההקשבה הפעילה הם, הקשבה מלאה וכנה של הקהל למילותיו של הדובר. והכרה מכבדת באדם שעומד מול הקהל ובמסרים שהוא מעביר. התועלת שהדובר יכול לקבל מהקשבה פעילה שכזו היא הבנה טובה שלו את הצד השני, יצירת אווירה טובה של שיתוף פעולה, הצפת מקסימום מידע, בשל היכולת לתפוס את ההקשבה של הקהל וזה מביא גם להגברת המוטיבציה אצל הצד השני לשתף פעולה ולהקשיב לדובר. 

190.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3109
היקף עמודים:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.