כיצד מוצגים כוכבי כדורגל בסרטי קולנוע

מזהה: 942
מאמר חם


העבודה עוסקת בדרך בה מוצגים כוכבי כדורגל בסרטי קולנוע. כדורגל הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בישראל ובעולם וכוכבי כדורגל אינם ספורטאים רגילים, הם דמויות נערצות ומפורסמות הזוכות להתייחסות רבה בתקשורת ׁ(בן-פורת, 2002).
ככל שהתפתחה תעשיית הכדורגל לענף המגלגל מיליארדי שקלים, כך גברה גם המעורבות של התקשורת בכיסוי תחרויות הכדורגל, בדגש על הכוכבים הבולטים בתחום. מסיבה זאת נעשו בעשורים האחרונים סרטים על כוכבי הכדורגל הבולטים. תעשיית הסרטים בנושא קיימת בישראל ובעולם, סרטים אלה עסקו לא רק בקריירה המצליחה שלהם, אלא גם באורח חייהם, בחיי המשפחה שלהם ובתכונות האופי הבולטות שלהם (Whannel, 2002).
מכיוון שכדורגלנים רבים הפכו לדמויות נערצות ומפורסמות בעולם, הציבור מכיר היטב את הדמויות שלהם ומחזיק בתדמית ברורה לגבי כל אחד מהם. בחלק מהמקרים התדמית משקפת בצורה אמתית את דמותו של השחקן ובמקרים אחרים מדובר בסטיגמות שגויות שנוצרו כתוצאה מהאופן בו מוצג השחקן בתקשורת (Andrews & Jackson, 2001). 
העבודה כוללת:
 מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
דיון וממצאים
סיכום ומסקנות
רשימת מקורות



520.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
ספורט | תקשורת
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
8323
היקף עמודים:
24
מספר מקורות:
22
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.