יצרני החדשות המודרניים בטלוויזיה והניו מדיה

מזהה: 3850
מאמר חם

עידן הניו מדיה עמוס בגירויים. אין זה פלא לכן כי עם הדורות, נחשבים הצרכנים ליותר ויותר חסרי סבלנות, ציניים, ובעיקר כאלה אשר מבקשים להגיע אל הפואנטה מהר ומיד. מגמה זו בהחלט לא פסחה על סוגת החדשות בטלוויזיה, אשר עובדת יכולותיה לספק חדשות באופן מידי (לעומת, מדיית העיתונות כמובן), לא מונעת ממנה לאבד צופים אשר מעדיפים להסתפק בכותרות מתעדכנות ללא די באתרי האינטרנט השונים, מאשר לראות כתבות ארכניות בטלוויזיה (Diddi & LaRose, 2006). בנוסף לכך, הטלוויזיה החדשותית מקבלת עם הזמן, בעולם, ובהחלט גם בארץ, תוויות של מגמתיות מוסתרת, וחוסר יכולת לסקר חדשות באופן אובייקטיבי, כזה שיטיב עם כלל הצופים. משום כך, צופים רבים מעדיפים את החדשות כפחות ממוסדות, אשר להם גיוון רחב יותר באתרי האינטרנט, ואפילו, באופן שגובר וגובר, ברשתות החברתיות (Bailey, Fox & Grabe, 2013).

משום כך, גוברות הפופולאריות של תכניות חדשות מסוג אחר. אלו הן תכניות אקטואליה אשר מספרות על החדשות, בצורה שונה. אם בצורה ביקורתית, או, כפי שקורה לרוב, דרך תכניות קומיות (Kaye & Johnson, 2016). הפופולאריות של תכניות מסוג זה כה גבוה, עד כדי שבסקר שבוצע בארצות בשנת 2016, נמצא כי תכנית האקטואליה הסאטירית לחלוטין של ג׳ון סטיוארט, ׳הדיילי שואו׳ (The Daily Show), הינה מקור המידע המרכזי לצריכת חדשות לצעירים בגילאים 18-35. נתון אשר יותר מכל מלמד על הד-לגיטימציה ההולך וגובר של תכניות החדשות המסורתיות (Becker, 2015). 

 

מבוא  

1.    סקירה תאורטית   

1.1  הגישה התרבותית   

1.2  המסך השני 

1.3  תמורות בסוגת החדשות   

1.4  סיכום  

2.    מתודולוגיה  

2.1  אוכלוסיית המחקר  

2.2  תיאור השיטה  

2.3  הליך והיקף המחקר  

2.4  רפלקסיביות המחקר  

3.    ממצאים  

3.1  תפאורה  

3.2  שפה  

3.3  נגישות לצרכן 

3.4  ביקורתיות   

3.5  זיקה לחדשות   

3.6  פינות מיוחדות   

3.7  המנחה  

3.8  נושאים בתכנית   

3.9  ניתוח טקסט מתומצת   

4.    דיון ומסקנות   

5.    סיכום  

6.    מקורות   

7.    נספחים – קישורים לתכניות שנחקרו 

435.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | תקשורת
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
6956
היקף עמודים:
22
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.