במסגרת עבודה זו אבחן את אופן הייצוג של מזרחים ומזרחיות בפרסומות ישראליות ששודרו בתקשורת ההמונית במרוצת השנים. אעמיד לבחינה את השינויים שחלו באופן הייצוג, תוך השוואת אספקט זה על פי ממד הזמן. כלומר, אעמיד לבחינה את ההבדלים בייצוג המזרחי בפרסומת משנות ה-90 בהשוואה לזה בפרסומת ששודרה בזמן האחרון. נוסך לכך, אבחן האם התמורות שחלו בייצוג בפרסומות קשורות או משקפות את השינויים החברתיים, התרבותיים, או הכלכליים שחלו בישראל.
שאלת מחקר: כיצד בא לידי ביטוי אופן ייצוג מזרחים בפרסומת ישראליות בתקשורת המונים? מהן התמורות שחלו באופן ייצוג המזרחים בפרסומת מקום המדינה ועד היום.
שיטת המחקר: במסגרת המחקר אשתמש בשיטת ניתוח סמיוטי-פרשני על מנת לבחון את אופן ייצוג המזרחים בפרסומות. באמצעות שיטת ניתוח זו ניתן יהיה לבחון את המשמעותיות הסמויות והגלויות שעומדות בבסיס הייצוג. אנתח 10 פרסומות ששודרו לאורך השנים מקום המדינה ועד היום, ואבחן כיצד מזרחים ומזרחיות הוצגו בהן, ואילו שינויים באו לידי ביטוי בייצוג במרוצת השנים.