ייצוג מזרחים בפרסומת ישראליות בממד הזמן

מזהה: 7771
מאמר חם

במסגרת עבודה זו אבחן את אופן הייצוג של מזרחים ומזרחיות בפרסומות ישראליות ששודרו בתקשורת ההמונית במרוצת השנים. אעמיד לבחינה את השינויים שחלו באופן הייצוג, תוך השוואת אספקט זה על פי ממד הזמן. כלומר, אעמיד לבחינה את ההבדלים בייצוג המזרחי בפרסומת משנות ה-90 בהשוואה לזה בפרסומת ששודרה בזמן האחרון. נוסך לכך, אבחן האם התמורות שחלו בייצוג בפרסומות קשורות או משקפות את השינויים החברתיים, התרבותיים, או הכלכליים שחלו בישראל. 

שאלת מחקר: כיצד בא לידי ביטוי אופן ייצוג מזרחים בפרסומת ישראליות בתקשורת המונים? מהן התמורות שחלו באופן ייצוג המזרחים בפרסומת מקום המדינה ועד היום.

שיטת המחקר: במסגרת המחקר אשתמש בשיטת ניתוח סמיוטי-פרשני על מנת לבחון את אופן ייצוג המזרחים בפרסומות. באמצעות שיטת ניתוח זו ניתן יהיה לבחון את המשמעותיות הסמויות והגלויות שעומדות בבסיס הייצוג. אנתח 10 פרסומות ששודרו לאורך השנים מקום המדינה ועד היום, ואבחן כיצד מזרחים ומזרחיות הוצגו בהן, ואילו שינויים באו לידי ביטוי בייצוג במרוצת השנים.

25.00 ₪
סוג עבודה:
הצעת מחקר
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | תקשורת
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
480
היקף עמודים:
2
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.