הדומה והשונה באסטרטגיית התעמולה של נתניהו בשנת 1996 ובשנת 2019

מזהה: 5176
מאמר חם

תעמולת בחירות היא פרסום אשר נועד לשכנע ציבור של מצביעים לבחור במועמד אחד על פני המועמד השני. תעמולה זו הינה חלק בלתי נפרד מן המשחק הדמוקרטי אשר מהווה את זירת העימותים בין המחנות השונים של החברה הדמוקרטית. כל צד אשר מבקש להיבחר בוחר לך אסטרטגיה שבה הוא מתכוון לנהל את תעמולת השכנוע לפי תפיסת עולם, מדיניות ושיטות שיווקיות שנועדו להגביר את החשיפה ואת אהדת הציבור.

בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה אשר עתיד להיות בזמן הקרוב ראש הממשלה אשר כיהן במשך התקופה הארוכה ביותר בתולדות מדינת ישראל. הוא פרץ לתודעה הישראלית זמן קצר לפני שהוא נבחר לראשות הממשלה. אחד השינויים הבולטים אותם הביא נתניהו לדמוקרטיה הישראלית היא סגנון תעמולה חדש אשר מתבסס בצורה מאסיבית על הפחדה מצד אחד ועל תקווה ערטילאית מן הצד השני. אני מגדיר את התקווה הזו ערטילאית מאחר והיא לא נוגעת בנושאים מהותיים בצורה עמוקה אלא בעיקר על ידי החדרת מסרים קליטים ומהירים אשר משדרים תקווה בציבור אך לא אומרים הרבה יותר מעבר לכך.

עבודה זו תבקש לנתח את גישת התעמולה של בנימין נתניהו לנוכח סקירת הספרות אשר ניתחה גישות תעמולה שונות ועל ידי ניתוח שני קמפיינים בולטים של בנימין נתניהו מן העשורים האחרונים. ניתוח גישת התעמולה תעשה לנוכח התפיסה של החוקר אלול בנוגע לתעמולת הבחירות. שאלת המחקר אם כן תהיה:

מה הדומה והשונה באסטרטגיית התעמולה של נתניהו בשנת 1996 ובשנת 2019. 

 

מבוא

סקירת ספרות

בנימין נתניהו- ביוגרפיה

חלק שני- חלק הניתוח

סיכום

ביבליוגרפיה

365.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מדעי המדינה ויחבל | תקשורת
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
5888
היקף עמודים:
22
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.