גישות ותיאוריות בתקשורת פוליטית

מזהה: 860
מאמר חם

מחקר זה עוסק בנושא השפעת האינטרנט על מערכת הבחירות בישראל, ושאלת המחקר היא – האם וכיצד עידן הניו-מדיה הביא למעורבות פוליטית רבה יותר בקרב הציבור וצעירים בפרט?
לצורך בחינת הנושא והמענה על שאלת המחקר, בוצע ניתוח תוכן של שני קמפיינים פוליטיים של שתי המפלגות הגדולות והמוכרות בישראל – הליכוד והעבודה, הקוראים להתפקדות למפלגותיהם באמצעות נציגיהם: אראל מרגלית לעבודה ויואב קיש לליכוד, וכן נבחנו הסטטיסטיקות של הפעילות הפוליטית המידית עקב החשיפה לקמפיין – כמות הצפיות, כמות התגובות, וכמות השיתופים של הקמפיינים בפייסבוק ויוטיוב.
בפרקי העבודה הבאים אנסה לענות על שאלת המחקר באמצעות סקירת ספרות רוונטית, ניתוח הקמפיינים ודיון ומסקנות עקב ניתוח זה.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
ניתוח קמפיינים פוליטיים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

 

255.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
מדעי המדינה ויחב"ל | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
4079
היקף עמודים:
13
מספר מקורות:
23
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.