מחקר זה עוסק בנושא השפעת האינטרנט על מערכת הבחירות בישראל, ושאלת המחקר היא – האם וכיצד עידן הניו-מדיה הביא למעורבות פוליטית רבה יותר בקרב הציבור וצעירים בפרט?
לצורך בחינת הנושא והמענה על שאלת המחקר, בוצע ניתוח תוכן של שני קמפיינים פוליטיים של שתי המפלגות הגדולות והמוכרות בישראל – הליכוד והעבודה, הקוראים להתפקדות למפלגותיהם באמצעות נציגיהם: אראל מרגלית לעבודה ויואב קיש לליכוד, וכן נבחנו הסטטיסטיקות של הפעילות הפוליטית המידית עקב החשיפה לקמפיין – כמות הצפיות, כמות התגובות, וכמות השיתופים של הקמפיינים בפייסבוק ויוטיוב.
בפרקי העבודה הבאים אנסה לענות על שאלת המחקר באמצעות סקירת ספרות רוונטית, ניתוח הקמפיינים ודיון ומסקנות עקב ניתוח זה.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
ניתוח קמפיינים פוליטיים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה