אלימות במדיה החברתית בקרב בני-נוער

מזהה: 858

השפעת תקשורת ההמונים על החברה נוכחת כבר שנים רבות, ובשנים האחרונות קשר זה התעמק במיוחד עקב האינטראקטיביות שיצר האינטרנט בכלל והמדיה החברתית בפרט. באמצעות המדיה החברתית, הציבור הרחב יכול לשתף תכנים אישיים וציבוריים, להגיב אחד לשני כמו גם לגופי תקשורת, ולמעשה נוצר היזון חוזר ותקשורת הדדית בין אנשים הנמצאים במרחקים, גופי תקשורת, ארגונים, קבוצות חברתיות ואנשים פרטיים.  יחד עם השפעות ושימושים שונים של המדיה החברתית כגון שמירה על קשר עם חברים, חשיפה למידע רב ואינפורמציה חדשה, המדיה החברתית טומנות בחובן גם אפשרות לפגיעה ואלימות. בין המגזרים אשר עשויים להיות פגיעים ביותר במדיה החברתית הם ילדים ובני נוער. זאת בין היתר בגלל הנטיה של בני הנוער לאמץ התפתחויות טכנולוגיות חדשות במהירות, בשל השימוש הרב שלהם בטלפונים חכמים בעלי גישה לאינטרנט וכך לגלוש במדיה החברתית. מסיבות אלו, חשוב לבחון את עולמם האישי של בני הנוער במדיה החברתית, את החוויות שלהם במדיה החברתית, בין היתר חוויותיהם כקורבנות אלימות במדיה חברתית, פוגעים או עדים לאלימות במדיה החברתי. כמו גם את התפיסות שלהם בנוגע למדיה חברתית ובעיקר את תפיסות האלימות שלהם וההבדלים בין תפיסות המבוגרים והצעירים את האלימות במדיה החברתית. 
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ממצאים
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה

 

615.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
פסיכולוגיה | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
9819
היקף עמודים:
33
מספר מקורות:
29
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.