אופן הייצוג של הסכסוך בחדשות בערוץ 11 - מקרה בוחן: תוכנית המאה

מזהה: 6681

הגורם העיקרי אשר מגדיר את המעורבות של התקשורת ההמונית במשברים שונים ברחבי העולם, מלחמות וכיוצא בדבר, נובע בדרך כלל מאמות המידה שנוצרות בתקשורת (Liebes, 2000). המדיה ההמונית מכסה, מטפלת ומדווחת על נושאים שונים בדרכים מסוימות, אשר מעצבות את התודעה של הציבור אשר צופה באותם תשדירים (Almahallawi & Zanuddin, 2018). המידה ההמונית פועלת בצורה של מתווכת בסכסוכים ומתארת את הדרך כפי שהיא מוצאת לנכון, שראוי לבחור בה כדי להגיע למצב שבו יהיה ניתן לסיים את הסכסוך.

כמו כן הסיקור התקשורתי על סכסוכים לא משפיע רק על הצדדים המעורבים אלא גם על כל האחרים אשר נחשפים לאירועים. הצופים בתכנית לוקחים צד אחד במה שהתקשורת גורמת להם להאמין ואת הדרך שבה הם מפרשים את הסכסוך. סכסוכים מקומיים מתוארים על ידי כלי תקשורת מקומיים באופן שדורש מהם להשפיע על הצדדים המעורבים מצד אחד. אנשים נוטים לבחור בתשובות חד משמעיות ולא מחפשים לתאר את המציאות בצורה מורכבת ורבת פנים. לכן הם נוטים לקבל את הגרסה של המציאות, לפי הדרך שבה המסרים והרעיונות של המדיה הטלוויזיונית הועברו בצורה ויזואלית (Liebes, 2000).

לפי המודל של הול לכל אובייקט תקשורתי יש ארבעה שלבים שונים: הפקה, הפצה, צריכה ושעתוק. כל שלב הוא אוטונומי ומשמעות הדבר היא כי הצפנת המסר לא מתרחשת בצורה שקופה אלא פועלת לפי תנאים מסוימים. 

 

מבוא

מתודולוגיה

ניתוח

סיכום

ביבליוגרפיה

165.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | תקשורת
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
2654
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.