היבטים תרבותיים של בריונות ברשת

מזהה: 925
מאמר חם


העבודה הנוכחית עוסקת בבריונות ברשת. בריונות ברשת מוגדרת בספרות המחקרית כהתנהגות אשר נעשית באמצעות המדיה האלקטרונית או הדיגיטלית, ואשר מתבצעת על ידי אדם אחד או קבוצה של אנשים אשר באופן עקבי מתקשרים מסרים תוקפניים או עוינים אשר מטרתם להזיק או לגרום לאי נוחות לאדם אחר (Tokunaga, 2010). מחקרים בספרות מוצאים כי ישנו הבדל תרבותי בכל הנוגע לבריונות ברשת. למשל, באחד המחקרים, נמצא כי בקרב תלמידים יפנים, הקורבנות מותקפים פעמים רבות על רקע מאפיינים אישיים או על רקע מיני בעוד שילדים מיפן שאינם יפנים נחשבים לדמויות נערצות עקב היותם שונים (Shariff, 2008). כמו כן, במחקרים אחרים מוצאים כי ילדים יפנים נוטים יותר לתקוף ילדים אשר נתפסים כאנוכיים, רועשים ומציקים (Shariff, 2008). ניתן להבין התנהגות זאת בהקשר התרבות של יפן, אשר נחשבת לתרבות קולקטיביסטית, תכונות כגון אנוכיות ורעשניות אינן מתקבלות בעין יפה.  
העבודנ כוללת:
מבוא
מתודולוגיה
סקירת ספרות 
שיטה   
תוצאות                                                                                                                                          14
 דיון      
מקורות
נספחים 

430.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
חינוך | פסיכולוגיה | קרימינולוגיה
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
6843
היקף עמודים:
27
מספר מקורות:
38
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.