מאמרים בסוציולוגיה - סיכום 6 מאמרים

מזהה: 4760
מאמר חם

 

מאמר 1: “Organizational change” by Mats Alvesson and Stefan Svenigsson

הפרק סוקר ומעריך את המחקר וההמלצות לתוכניות לשינוי ארגוני. התמקדות בתפיסות ובהצדקות התיאורטיות לשינוי.
הפרק מתחיל בסקירת בסקירת הכוחות המניעים שינוי ודן בדרכים לסווג אותו. המשך הפרק דן בשינוי מתוכנן ומתייחס לשאלה למה מאמצי שינוי מתוכננים רבים נכשלים בסופו של דבר. החלק הבא דן בשינוי כתהליך מתמשך, ומתקשר לדיון בפוליטיקה של השינוי ובהתנגדות.

 

מאמר 2:  “Ingesting the organization: The embodiment of organizational food rituals” by Barbara Plester

כולנו צריכים לאכול ולשתות אך מה שנראה כפעולה ביולוגית פשוטה מקבל משמעויות רבות כאשר משתמשים בגישה כוללת כדי לחקור את הקשרים בין אוכל והקשרים תרבותיים וחברתיים. המאמר הזה מנסה לענות על השאלה כיצד טקסים מאורגנים של אוכל ושתיה מעצבים ומשקפים תרבות ארגונית. המאמר טוען שהחוויה הכוללת של העובדים באכילה ובשתיה בארגון, משפיעה על יצירת טקסי אוכל המנחים את תפיסת העובדים לגבי התרבות הארגונית. כשם שאנשים בולעים מזון והופכים אותו לשלהם, כך לצריכת טקסי האכילה המאורגנים יכולות להיות השלכות חשובות ליצירת תרבות ארגונית. טקסי אכילה מאורגנים יכולים להוות גורם מאחד שיראו את החברה באור נדיב. עם זאת, זוהי הזדמנות למנהלים להשפיע על תפיסת התרבות הארגונית של העובדים שלהם.

 

מאמר 3: “The one-company approach: Transnationalism in an Israeli-Palestinian subsidiary of a multinational corporation” by Galit Ailon and Gideon Kunda

מאמר 4: “Gender, class, and race in organizations” by Joan Acker

מאמר 5: “Ä theory of gendered organizations” by Joan Acker

מאמר 6: “Something new, something old, something borrowed: The cross-national translation of the family friendly organization in Israel” by Micahl Frenkel.

100.00 ₪
סוג עבודה:
סיכום מאמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
סוציולוגיה ואנתרפולוגיה
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
2984
היקף עמודים:
10
מספר מקורות:
6
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.