שאלה 1: קשר דמוי חברתי
סעיף א':
קשר דמוי חברתי הוא מצב שנוצר כאשר יש אינטראקציה בין אנשים שצורכים את המדיה לבין האנשים שמופיעים בה אשר גורמת לצרכן המדיה להאמין שיש לו קשר חברתי ממשי והדדי עם אנשים אלו, ומתייחס אליהם כאילו הוא באמת מכיר אותם וקיימת הדדיות ביניהם. אמונה בקשר חברתי זה מובילה לתגובות התנהגותיות, כך שצורך המדיה מתנהג כאילו יש לו קשר חברתי עם האדם. בנוסף, קיימים היבטים קוגניטיביים, כך שצורך המדיה מניח הנחות פסיכולוגיות לגבי התנהגות הדמות.
שאלה 2: אהבה מחוץ לארון
סעיף א':
המונח "Bury Your Gays" הוא מוטיב חוזר בספרות ובמדיה שנוצר לראשונה במאה ה-19 וצבר תאוצה במאה ה-20. מוטיב זה מציג סיפור של זוגות מאותו המין, כאשר ברוב המקרים עד סוף הסיפור אחד מבני הזוג ימצא את מותו (ככל הנראה באופן טרגי) ובן הזוג שנותר חי בדרך כלל יעבור תהליך בו יגיע למסקנה שהמעורבות שלו במערכת יחסים כזו היא תוצאה של שיקול דעת לקוי מצידו ואף תוצאה של שיגעון כאשר עד סוף הסיפור אותה הדמות מוצאת את עצמה במערכת יחסים הטרוסקסואלית וחיה ב"אושר ובעושר עד עצם היום הזה".
שאלה 3: הביקורת האנטי-קפיטליסטית של האהבה
סעיף א':
הביקורת האנטי-קפיטליסטית של האהבה מעלה שאלות לגבי ההבנת בני האדם את היחסים הרומנטיים והאהבה ומה הקשר בין אמונות אלו לבין צרכנות. פעולת החיזור נתפסת בעיני החברה כטקס הכולל שלבים. אף על פי שהחיזור נחשב כתהליך חילוני, היא מכילה משמעות טקסית חשובה, ויחסים בין בני זוג יהפכו להיות רומנטיים רק כאשר מתקיימים התחומים הסמליים שלה. בעידן הקפיטליסטי, אחת הדרכים המקובלות לחוש רומנטיקה היא בעזרת חפצים ומתנות.