באיזה אופן פעילותם של ארגונים פוליטיים חוץ ממסדיים באה לידי ביטוי באינטרנט: בחינה השוואתית ביו ארגון שמאל וארגון ימין.

מזהה: 1638
מאמר חם

בעבודתי אעסוק בבחינת אופן השימוש של ארגונים לא ממשלתיים (באנגלית: Non-governmental organization - NGO'S) באינטרנט. אבחן באופן השוואתי את הפעילות של ארגון שמאל ("שלום עכשיו") וארגון ימין ("מנהיגות יהודית") ואבדוק האם קיים שוני באופן השימוש של הארגונים באינטרנט בשל אופיו הפוליטי של הארגון.

במהלך השנים חל גידול משמעותי בחשיבות השימוש באינטרנט ככלי ליצירת קשר עם ציבור גדול של בני אדם, הפצה של רעיונות חדשים וגיוס לפעולות מחאה (Best & Kellner, 2001). הדוגמא הראשונה של שימוש נכון באינטרנט על ידי ארגון שאינו ממשלתי היא של תנועת הזפטיסטה (באנגלית: (Zapatistas, במקסיקו, תנועת מחאה אשר השתמשה באינטרנט על מנת להפיץ את עקרונות התנועה ולגייס תמיכה מארגונים לא ממשלתיים גדולים בכדי להשיג מטרה. בעקבות תנועת ה- Zapatistas למדו ארגונים לא ממשלתיים רבים כיצד יש להשתמש באינטרנט על מנת להשיג תמיכה במטרותיהם. בשנים האחרונות אנו עדים לתהפוכות העולם הערבי,  המכונות "האביב הערבי" אשר מתרחשות בעיקר באינטרנט בעזרת רשתות חברתיות כגון הפייסבוק והטוויטר (Best & Kellner ,2001).

מלבד סקירת הספרות האקדמית הרלוונטית לנושא, אערוך השוואה כללית בין הארגונים ומטרותיהם על סמך חומרים אשר נלקחו מאתרי הארגונים.  השוואה זו תיערך על מנת להבין את התנהלות הארגון בתחומי פעילותו באופן כללי לפני תחילת מחקר אקדמי ומעמיק בנושא.

השאלות שנשאלו במסגרת ההשוואה היו שאלות כגון: מי הוא הארגון, מה אותו ארגון מעוניין להשיג, מה היא מטרת העל שלו, ומה היא הפעילות או מהן הפעולות אשר עושה הארגון על מנת להשיג מטרות אלה.

מבוא 

פרק 1: סקירת ספרות 

תת פרק 1.1: ארגוני שמאל, ארגוני ימין ופעילותם באינטרנט

תת פרק 1.2: NGO’S-  Non-governmental organization  - ארגונים לא ממשלתיים

תת פרק 1.3: NGO’S וסביבת האינטרנט

תת פרק 1.4: :  NGO’s פוליטיים ואינטרנט

  פרק 2: מתודולוגיה

פרק 3: ממצאים

פרק 4: דיון ומסקנות

 סיכום

  רשימה ביבליוגרפית

470.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
אינטרנט | מדעי המדינה ויחב"ל
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7547
היקף עמודים:
28
מספר מקורות:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.