שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה

מזהה: 865
מאמר חם

נכון לדו"ח החינוך לילדים עם צרכים מיוחדים בישראל שהוגש לוועדת החינוך, התרבות והספורט בסיום שנת 2015 (וייסבלאי, 2015), במערכת החינוך המיוחד לומדים כ 5.3% מכלל התלמידים במערכת החינוך, מתוכם 58% הם תלמידי חינוך מיוחד המשולבים במערכת חינוך הרגילה – כ112,000 תלמידים, כש42% הם תלמידי חינוך מיוחד אשר לומדים בבתי-ספר לחינוך מיוחד או כיתות חינוך מיוחד בבתי-ספר רגילים.
שילוב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה, מתבצע על-פי תיקון 7 לחוק חינוך מיוחד, תשמ"ח-1988. לפי תיקון זה, תלמיד משולב מוגדר כך: "ילד בעל צרכים מיוחדים, הזכאי לחינוך חינם לפי סעיף 6(א) לחוק לימוד חובה, התש"ט-1949(2), אשר ועדת שילוב (כאמור בסעיף 20ד) החליטה על זכאותו לתוספת של הוראה ולימוד ולשירותים מיוחדים לפי פרק זה במוסד חינוך רגיל. תלמיד משולב זכאי, במסגרת לימודיו במוסד חינוך רגיל, לתוספת של הוראה ולימוד וכן לשירותים מיוחדים לפי הוראות פרק זה." 
העבודה כוללת:
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ממצאים
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה

 

565.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
חינוך
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
9037
היקף עמודים:
35
מספר מקורות:
19
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.