ספורט נשי בישראל בעניי התקשורת

מזהה: 868

למרות העובדה כי לנשים יש הישגים יחסיים בספורט בארץ - למשל, הצלחת ענף הג'ודו בו מתחרות  ספורטאיות,  ממצאים אשר עולים בחקר הספורט מצביעים על כך כי ספורט עדיין נחשב לתחום גברי, המתמקד בענפי ספורט גבריים.  ניראה כי מגמה זו אופיינית לא רק לסקירה התקשורתית. לדוגמא, מהראיונות שערך בן פורת (2010) עולה כי שחקניות כדורסל מודעות לפערים בין גברים לנשים בספורט ברמה של מימון ותמיכה ממסדית, וכי למגדר יש משמעות רבה בתחום הספורט בארץ. כמו כן, נמצא כי לא רק שהמדיה מוטה בדיווחים על ספורט גברי ונשי, מחקרים מראים כי ייצוג הנשים במדיה, משפיע על האופן בו אנשים בחברה תופסים ספורט (Hardin, & Greer, 2009). השאלה בה עוסק מחקר זה היא כיצד מציגה התקשורת הישראלית את ספורט הנשים? באופן ספציפי, במהלך מחקר זה אנסה לענות על שאלת אופן ההצגה התקשורתית  של הנשים בספורט הישראלי, תוך בחינת ההבדלים הקיימים בין ייצוג וכיסוי של ספורט גברי, לעומת זה הנשי.
העבודה כוללת:
מבוא
 מהו הספורט הנשי
סיקור והצגה של הספורט בתקשורת
הצגה של ספורט הנשים בתקשורת הישראלית
שיטת המחקר
ממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

380.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
קורס:
ספורט וחברה
תגיות:
ספורט | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
6075
היקף עמודים:
24
מספר מקורות:
22
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.