תחום הלמידה המתוקשבת עובר תהליך התפתחות מהיר בשנים האחרונות. כמו כן, בעוד בשנים הראשונות של כניסת הלמידה המתוקשבת לתחום ההשכלה הגבוהה מפתחי התחום נטו יותר לפתח יותר יישומים שנבנו בקפידה על פי הגדרות של אנשי האקדמיה, כיום תחום הלמידה המתוקשבת מונע יותר על ידי צרכי הלמידה האישיים של הסטודנטים עצמם, לדוגמא, הצורך של הסטודנטים בניידות Kukulska-Hulme, Shield, 2008)). היות וקיימת חשיבות לעמדות הסטודנטים כלפי למידה מתוקשבת, עבודה זו תעסוק בעמדות הסטודנטים כלפי למידה מתוקשבת.
בנוסף לכך, עבודה זו תעסוק בהשפעת הטלפון החכם על האינטראקציות החברתיות של הסטודנטים. אחד המחקרים שבחן את נושא מצא כי שימוש בהתקני מחשב נייד, כגון טלפון חכם, מספק הזדמנויות חינוכיות לסטודנטים להגיע לתוכן הנלמד בקורס. יתר על כן, מחקר זה מצא כי התקני מחשבים ניידים מספקים את האפשרות לקיום אינטראקציה עם המרצים ועם עמיתיהם לספסל הלימודים, וזאת מכל מקום בו הם נמצאים הסטודנטים. כך שהטלפון החכם עשוי לייעל את הלמידה עקב נתינת הזדמנות לאינטראקציה עם המרצה או עם החברים לספסל הלימודים מכל מקום בו הסטודנט נמצא Kukulska-Hulme, Shield, 2008)).
יתר על כן, האינטראקציה בין הסטודנט לעמיתיו למרציו אף הופכת אפילו לנגישה יותר כאשר הסטודנט משתמש באפליקציות החברתיות המותקנות בטלפון החכם. לפיכך, טלפון חכם ויישומי מדיה חברתית מאפשרים תקשורת בין הסטודנט לחבריו ולמרציו וכך מייעלים ומעצימים את הלמידה Gikas, Grant, 2013)).
מבוא
כלי המחקר
שאלון המחקר
השיקולים בניסוח השאלון
שיטת הדגימה
שיטת איסוף נתונים
עיבוד הנתונים
סיכום
בביבליוגרפיה