מהו הגיל שבו חושפים הורים את ילדיהם לסמארטפון והאם נוכחות של אחים גדולים משנה

מזהה: 3266
מאמר חם

מטרתה של העבודה היא לבחון את הגיל שבו חושפים הורים את ילדיהם לסמארטפון והאם נוכחות של אחים גדולים משנה את מועד החשיפה? כמו כן לדעת, לדעת ההורים, מהן הסכנות הטמונות בחשיפת ילדיהם לסמארטפון וכיצד סכנות אלו משנות את מועד החשיפה?

גוף העבודה יכיל שלושה פרקים עיקריים:

סקירת ספרות, ממצאים ודיון. בפרק סקירת הספרות יוצגו נתונים, מחקרים ומאמרים אקדמיים אשר יציגו את תמות המחקר העיקריות העולות משאלות המחקר. בחלק היישומי תחקרנה שתי קבוצות של נדגמים ותערך ביניהן השוואה בנוגע לתמות המחקר הרלוונטיות. שתי הקבוצות אשר תחקרנה הן אימהות מול אבות .כלי המחקר הוא ראיון חצי מובנה. ירואיינו שישה הורים, שלוש אימהות ושלושה אבות בגילאים 30-45 כאשר על כולם להיות הורים לשני ילדים לפחות (לא תאומים) בגילאי 4 ומעלה. כל ראיון יארך לפחות חצי שעה, הראיונות יוקלטו מטעמי נוחות ויתומללו למטרת ניתוח איכותני. ההקלטות תמחקנה והראיונות יהיו אנונימיים לחלוטין. הראיונות ינותחו בצורה איכותנית. בפרק הממצאים יוצגו ממצאי המחקר. הממצאים יוצגו דרך התמות העיקריות שעלו מהראיונות. העבודה תחתם בפרק דיון אשר יציג אינטגרציה בין הרקע התיאורטי ובין ממצאי המחקר וייחתם במסקנות, במגבלות המחקר ובהמלצות למחקר עתידי.

 

סקירת ספרות

עבודת מחקר זו עוסקת בעמדות לגבי שימוש בסלולרי בגיל צעיר. שאלות המחקר של העבודה הן: מהו הגיל שבו חושפים הורים את ילדיהם לסמארטפון והאם נוכחות של אחים גדולים משנה את מועד החשיפה? וכן, לדעת ההורים, מהן הסכנות הטמונות בחשיפת ילדיהם לסמארטפון וכיצד סכנות אלו משנות את מועד החשיפה?

 

מבוא

1. סקירת ספרות

     1.1 המשפחה והתפקידים בה

     1.2 עידן הטלפון החכם

     1.3 חדירת הסלולארי אל המשפחה

    1.4 נתונים ודעות בנוגע לחשיפה לסלולארי

2. מתודולוגיה

     2.1 משתתפים ושדה המחקר

     2.2 כלי המחקר

     2.3 הליך המחקר ואתיקה

     2.4 ניתוח הנתונים

3. ממצאים

     3.1 ממצאי תמה 1

     3.2 ממצאי תמה 2

     3.3 ממצאי תמה 3

4. דיון וסיכום

     4.1 דיון בתמה 1

     4.2 דיון בתמה 2

     4.3 דיון בתמה 3

     4.4 מסקנות המחקר

     4.5 מגבלות המחקר

     4.6 המלצות למחקר עתידי

ביבליוגרפיה

נספחים

שער באנגלית

 

580.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
אינטרנט | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
9317
היקף עמודים:
33
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.