הקשר בין פונקציות תקשורתיות של אתרים רשמיים של ארגוני המגזר השלישי לחשיפה לפעילות הפוליטית שלהם

מזהה: 1895
מאמר חם

האינטרנט הינו האמצעי התקשורתי בעל ההתפתחות המהירה ביותר ממה שהכרנו. לעומת חברות פרטיות שהעריכו את הפוטנציאל של הרשת בצורה יעילה, לארגוני המגזר השלישי לקח זמן להבין את היתרונות וכוחה של רשת האינטרנט והם ניצבים צעד אחד מאחורי ארגונים למטרות רווח וארגונים ממשלתיים בהטמעת הטכנולוגיות חדשות (Avidar, 2011).

מגזר השלישי הוא מונח כוללני לארגונים וולונטריים וארגונים ללא כוונת רווח בחברה – מלכ"ר. הוא נקרא "שלישי" לאחר שני המגזרים האחרים, המגזר העסקי והמגזר הממשלתי – ציבורי. ארגונים אלה בעלי מגוון פעילויות אך ללא הגדרה ייחודית כלשהי. הדבר המאחד את כל הארגונים מסוג זה הוא אופן ההצטרפות התנדבותי אליהם. בעבודה זו ייעשה שימוש בכל המונחים – מגזר שלישי, מלכ"רים וארגונים וולונטריים – מאחר ולצורך העבודה הנם מונחים נרדפים (רביבי, 2012).

הצורך של ארגוני המגזר השלישי להתאים עצמם לסביבה בה חיים מאלץ כל ארגון מסוג זה לאמץ את השימוש באינטרנט באופן מלא, מפני שכיום ברור שנוכחות של אתר אינטרנט בלבד אינה מספקת. הספרות המחקרית בנושא שימוש ארגוני המגזר השלישי באינטרנט מתייחסת לדפוסים הנפוצים של אימוץ והטמעת השימוש ברשת האינטרנט בארגונים שלא למטרת רווח. ספנסר טוען כי סיבה העיקרית להקמת אתר אינטרנט עבור המלכ"רים באוסטרליה הי

מבוא

פרק 1: סקירת ספרות

1.1    המגזר השלישי בעולם ובישראל

1.1.1 המגזר השלישי בעולם

1.1.2 המגזר השלישי בישראל

1.2 תחומי הפעילות של המגזר השלישי 

1.2.1 תפקידים של ארגוני מגזר שלישי בישראל

1.2.2 תחומי הפעילות של המגזר השלישי בזירה הבינלאומית

1.3 רשת האינטרנט והטמעתה בשלושת המגזרים ומגזר השלישי בפרט

1.3.1 אינטרנט וממשל

1.3.2 אינטרנט ומסחר

1.3.3 אינטרנט ומגזר השלישי 

1.4 השתתפות פוליטית של אזרחים באינטרנט

2. פרק מתודולוגי 

2.1 שיטת מחקר

2.2 דגימה

3. ממצאים

3.1 קטגוריית הפצת מידע

3.2 קטגוריית קול קורא לפעילות ויזמות

3.3 קטגורית קידום אינטראקציה ודיאלוג

3.4 קטגורית קישורים לאתרים נוספים

3.5 קטגורית התבטאות יצירתית

3.6 קטגורית גיוס תרומות ומשאבים אחרים

4.        דיון וסיכום ממצאי המחקר

4.1 תרומת המחקר

4.2 מגבלות המחקר

ביבליוגרפיה

נספח א': רשימת אתרי הבית של מלכ"רים שנכללו למדגם

 

נה שיתוף מידע (Spencer, 2002). וילסון חקרה אתרי אינטרנט של ארגונים על מנת להבין איך מלכ"רים מנצלים את האתרים שלהם ככלי לייצוג (Wilson, 2003 ).

360.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | תקשורת
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
5729
היקף עמודים:
28
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.