הקשר בין מגדר לבין שימוש באימוג'ים

מזהה: 869
מאמר חם


התגובה הרגשית מהווה מרכיב חשוב ביכולת של הפרט לתפקד באופן מיטבי ולהסתגל לסביבה (Schwarz & Clore 1983). המטרה העיקרית של המחקר היא לבחון את הקשר בין מגדר, לבין ביטוי רגשי באמצעים דיגיטליים. בשנים האחרונות, הולכת וגדלה החשיבות של חקר רגשות אשר באים לידי ביטוי לא רק בתקשורת פנים מול פנים, אלא גם באמצעות ביטוי רגשי גראפי, כגון שימוש בסמלים של הבעות פנים. התקשורת הבינאישית אשר מערבת רגשות באה  לידי ביטוי בדרכים שונות: הבאות פנים, תקשורת מילולית וכמו כן, גם תקשורת דיגיטלית כגון שליחת דואר אלקטרוני, שימוש במסרונים ובאימוג'י. לאחרונה, במחקר המשווה בין תקשורת פנים מול פנים אל מול תקשורת באמצעות אמצעים דיגיטליים, לא נמצא הבדל בעוצמת הרגשות או תחושת הקרבה בין שני סוגי התקשורת, כאשר סקירת המחקרים בתחום מראה כי התקשורת הרגשית באמצעים דיגיטליים אף תכופה יותר  ומערבת יותר ביטוי מפורש של רגש בהשוואה לתקשורת פנים מול פנים (Derks, Fischer, & Bos, 2008).
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
תוצאות
דיון
מקורות

260.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
מגדר
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
4177
היקף עמודים:
13
מספר מקורות:
22
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.