הקשר בין הגעה למשחקים והשתייכות למועדון ספורט ובין הצורך בהגשמת צרכים חברתיים ונפשיים

מזהה: 1248
מאמר חם

לאורך תולדות הספורט, ניתן לזהות מעורבות אוהדים, בין אם הם מפתחים אהדה לענף הספורט ובין אם לקבוצה או שחקן מסוים. תפקיד האוהדים הינו חשוב וקריטי בספורט המודרני בפרט כאשר מדובר בתמיכה ועידוד שלהם כלפי הצלחת הספורטאים, והסברה היא כי תפקיד האוהדים הינה הגורם העיקרי לפריחת הספורט בעידן העכשווי (Russell, 2012). המעורבות של אוהדים בספורט מבוססת על תיאוריות רבות הכוללות בין היתר את הרצון ליהנות, לפתח זהות ויחסי גומלים עם הסביבה (Osborne, & Coombs, 2013), ובמקרים רבים אוהדים מפתחים אהדה ונאמנות גבוהה לקבוצתם שבאה לידי ביטוי ברכישה של מוצרי הקבוצה, להזדהות עם סמליה, לפעול למענה באירועים ומצבים שונים (Tsiotsou, 2013) ואף לעקוב אחריה במשחקים במדינה ומחוץ לארץ (Smith, & Stewart, 2007). התחושות והנאמנות של האוהדים כלפי ענף הספורט וכלפי הקבוצה לעיתים קרובות מובילים להתנהגויות של אהבה, תלות ואף משברים נפשיים, ואוהדים עשויים לסבור כי הצלחה או כישלון של הקבוצה תלויים במידת התמיכה שהאוהדים מספקים כלפי קבוצתם  (Russell, 2012). השאלה הנשאלת מדוע אוהדים מתנהגים בצורה שכזו ומדוע הם מפתחים תלות חזקה כל כך בקבוצתם.

50.00 ₪
סוג עבודה:
הצעת מחקר
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ספורט וחברה
תגיות:
ספורט | תקשורת
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
777
היקף עמודים:
3
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.