COWORKING - סביבת עבודה חדשה בעולם התעסוקה

מזהה: 3261
מאמר חם

הגדרת נושא המחקר

התמורות הרבות אשר חלו בעולם בעשורים האחרונים וקצב התקדמות הטכנולוגיה

והשתנות הצרכים האנושיים הביאו לשינויים גם בעולם העבודה. עבודה זו עוסקת בסביבת עבודה חדשה בעולם התעסוקה.

מטרתה של העבודה היא לבדוק האם מודל העבודה החדש אשר הופיע בשנים האחרונות, מודל ה Co working, מתאים לאימוץ בתוך סביבת עבודה מסורתית.

העבודה מציגה את מודלי העבודה השונים אשר רווחו בשנים האחרונות, את המודלים המסורתיים וכן את המבנים החדשים המכילים בתוכם אלמנטים של עבודה משותפת, חללי עבודה משותפים, עבודה מבוזרת וכדומה.

 

אוכלוסיית המחקר

אוכלוסיית המחקר אשר נבחרה לעבודת מחקר זו היא עשרה מרואיינים. לאיתור המרואיינים בוצעו שיחות טלפון מוקדמות למשרדי החברה בהן הוצגה מסגרת ומטרת העבודה וכן הוצגה הבקשה לראיין אנשי מפתח בחברה וכך נקבעו פגישות עם מנכ"ל החברה, אדם נוימן ועם מנהלת משאבי אנוש שהסכימו בשמחה להירתם ולהתראיין. שיחות טלפון נוספות ישירות לסניפי החברה הובילו לפגישות עם שני מנהלי קהילות (של סניף הרצליה וסניף שרונה) ושאר הראיונות בוצעו על ידי פנייה ישירה לעובדים במקום האופן פיזי.

אוכלוסיית המחקר מכילה כאמור אנשי מפתח בארגון הנדון, מנהלים בדרגות ביניים, עובדים בסניפים, יזמים אשר משתמשים בשירותי החברה ואף מתחרים אפשריים  (מנהל סניף של תיווך נדלן). האוכלוסייה מקיפה קשת רחבה של בעלי עניין אשר באים במגע עם החברה הנדונה כאשר הרציונל למגוון זה נובע מהרצון לקבל מנעד רחב של דעות ונקודות מבט בנוגע לשאלת המחקר הנדונה הן מצד נותני השירות והן מצד מקבלי השירות, מגוון שמוערך כמשקף ומסייע להבנת הנושא.

 

הגדרת נושא המחקר

אוכלוסיית המחקר

משתנים המשפיעים טרום כניסה לשדה המחקר

סקירה תיאורטית

    סביבות עבודה

           הגורמים לשינויים בסביבות העבודה

           סביבות עבודה מסורתיות וחדשות

מיפוי מערך המידענים

כלים מתודולוגיים

ממצאים וניתוח ממצאים

אפיון תובנות

סיכום ומסקנות

מסקנות ותובנות להמשך מחקר

ביבליוגרפיה

295.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
4788
היקף עמודים:
18
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.