תרגיל - "טרה" בוחנת פרזנטור ואת התאמתו לערכי המותג, באיזה כלי מחקרי כדאי לבחון זאת

מזהה: 1605
מאמר חם

שאלה 1.   בימים אלה מתחדש החוזה של מנשה נוי מול "טרה" . "טרה" מבקשת לבחון את המודעות לכך שמנשה נוי הוא הפרזנטור של "טרה" ואת התאמתו לערכי המותג (האסוציאציות שהוא מעורר, התאמתו לערכי הבריאות הנוכחיים של טרה.

א. באיזה כלי מחקרי תמליצו לטרה להשתמש כדי לבחון את התאמתו של מנשה נוי קבוצות מיקוד או סקר. נמקו תשובתכם.                    

בשאלה 1 מופיעים 2 משתנים שונים, המשתנה הראשון הוא רמת המודעות של הציבור לכך שמנשה נוי הינו הפרזנטור של חברת "טרה". המשתנה השני הינו מידת התאמה של מנשה נוי לחברת "טרה". חשוב לציין כי ישנם הבדלים משמעותיים בין שני המשתנים המופיעים לעיל, אופן המדידה והפרשנות הנגזרת של רמת המודעות לכך שמנשה נוי הינו הפרזנטור של טרה פשוט וברור. על מנת לבחון משתנה זה ניתן להפיץ סקר המתבסס על שאלון דיווח עצמי הכולל את ההיגד "מיהו הפרזנטור של חברת טרה?". ניתן לאפשר למשתתפים לכתוב בכתיבה חופשית את הפרזנטור, או לחלופין, לתת למשתתפים את האפשרות לבחור את הפרזנטור בנכון מבין 4-5 פרזנטורים שיוצגו להם כאשר תשובה אחת בלבד (מנחם נוי היא הנכונה). השיטה המתאימה לבחינת רמת המודעות לפרזנטור היא באמצעות סקר, מכיוון שלא קיים ויכוח בהתייחס לאופן המדידה, המשמעות והגדרת המשתנה, כאשר ניתן לערוך פילוח ברור בין משתתפי המחקר אשר הצליחו לזהות את הפרזנטור לעומת משתתפי המחקר שלא הצליחו לזהות את הפרנטור.

165.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
2634
היקף עמודים:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.