חלק ראשון – ניתוח הסיטואציה השיווקית, המותג וקהלי המטרה
המוצר המדובר הוא אקורד-פאד, משטח אלקטרוני ומואר אשר מאשפר עליו נגינה בדומה לנגינה בפסנתר. מדובר בכלי טכנולוגי אשר יש לו יכולות של סינתיסייזר, כלומר יש לו את היכולת להשמיע צלילים של כלי מוזיקה שונים רבים ומגוונים דוגמת פסנתר, גיטרה, אקורדיון, תופים וכיוצא באלו. המגוון הרחב של הכלים שהוא מאפשר להשמיע הוא כזה אשר מבטא חלק ממנעד האפשרויות הרחב שלו. האקורד-פאד הוא כזה אשר מאפשר הפעלה שלו בחיבור לחשמל אולם יש לו סוללה פנימית חזקה אשר מאפשרת עד 20 שעות נגינה לאחר טעינה של 4 שעות. עובדה זו מאפשרת שימוש נגיש ונוח באקורד-פאד גם במקומות בהם אין חיבור זמין לחשמל.
מדובר במכשיר חכם אשר מאפשר חיבור לרשת המקוונת. ככזה, ניתן לסנכרן אותו עם הסמארטפון. לאחר חיבור עם המכשיר הסלולרי החכם ניתן להוריד אפליקציה ייעודית של המכשיר אשר מאפשרת ללמוד בקלות כיצד לנגן. המנעד הרחב שמתבטא במכשיר הזה אינו כזה אשר תלוי רק ביכולות הרבות שהוא מציע מבחינה מוזיקלית אלא מבחינת קהל היעד שלו. האקורד-פאד הוא כזה אשר מאפשר לאנשים שרק החלו ללמוד לנגן בפסנתר להשתמש בו בצורה קלה וכן הוא יכול להתאים גם למומחים, לנגנים בעלי ניסיון של שנים, עקב היכולת שלו להציע גם להם חווית נגינה מוזיקלית עם ז'אנרים אשר מיועדים למתקדמים בלבד.
חלק ראשון – ניתוח הסיטואציה השיווקית, המותג וקהלי המטרה
חלק שני – ביצוע סקר וגיבוש תובנות צרכניות
חלק שלישי – גיבוש האסטרטגיה התקשורתית
חלק רביעי – קריאייטיב
חלק חמישי – תכנון המדיה
חלק שישי – הערכת ובקרת המהלכים התקשורתיים
חלק שביעי – חוות דעת ביקורתית על המהלך המוצע
ביבליוגרפיה