עבודה זו עוסקת במוצר חדש של קפה אורגני שייוצר באמצעות חברת שטראוס. חברת שטראוס הינה רשת מובילה בתחום ייצור המזון בארץ ובעולם.
מטרת תוכנית זו לבצע תוכנית שיווק להחדרת המוצר החדש של הקפה האורגני שמשווק על ידי חברת שטראוס באופן אידאלי לשוק בישראל ובארצות אחרות וזאת על רקע של מותגי קפה רבים המצויים בשוק הקפה בישראל.
מהתוכנית השיווקית עולים המסקנות העיקריות הבאות:
תפיסת השיווק הנוכחית של החברה הינה התפיסה השיווקית. לפי תפיסה זו החברה עושה מאמצים באיתור ושיפור מוצריה על מנת שיתאימו ללקוחות החברה הן מבחינה בריאותית והן מבחינת איכות המוצרים וחומרי הגלם שלהם.
לקוחות החברה הינם לקוחות רבים הן פרטיים והן מוסדיים כמו רשתות קמעונאיות, בתי חולים, צה"ל, קיוסקים, מזנונים, בתי מלון ועוד
לפי מודל אנסוף המוצר החדש הינו חלק מקטגוריית הקפה ולכן הינו מוצר חדש שהוא חלק מקטגוריה קיימת. החברה מוכרת ובעלת מוניטין בשוק הישראלי ולכן כדאי לנקוט באסטרטגיה של שיווק המוצר החדש כחלק מקטגוריית הקפה הקיימת לשוק בישראל שהינו שוק קיים.
החלטת החברה מבחינת קו המוצר הינה חידוש והבטלת קו המוצרים של קטגוריית הקפה באמצעות הכנסת מוצר אורגני שיחדש וירענן את הקטגוריה כולה.
יעדי החברה המרכזיים יתמקדו בהגעה לפלחי שוק חדשים כמו אנשים טבעוניים או פעילים בתחום איכות הסביבה , שיפור שירות ללקוח וחדירה לשווקים בחו"ל.
3. ניתוח המצב הקיים
4. הגדרת יעדים
5. אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה
6. שיתוף פעולה אסטרטגי
7. תוכנית פעולה
8. תהליך הבקרה
9. ניתוח סיכונים
10. ביבליוגרפיה
11. נספחים