תכנית שיווקית - קפה אורגני המשווק על ידי חברת שטראוס עלית

מזהה: 6109

עבודה זו עוסקת במוצר חדש של קפה אורגני שייוצר באמצעות חברת שטראוס. חברת שטראוס הינה רשת מובילה בתחום ייצור המזון בארץ ובעולם.

מטרת תוכנית זו לבצע תוכנית שיווק להחדרת המוצר החדש של הקפה האורגני שמשווק על ידי חברת שטראוס באופן אידאלי לשוק בישראל ובארצות אחרות וזאת על רקע של מותגי קפה רבים המצויים בשוק הקפה בישראל.

מהתוכנית השיווקית עולים המסקנות העיקריות הבאות:

תפיסת השיווק הנוכחית של החברה הינה התפיסה השיווקית. לפי תפיסה זו החברה עושה מאמצים באיתור ושיפור מוצריה על מנת שיתאימו ללקוחות החברה הן מבחינה בריאותית והן מבחינת איכות המוצרים וחומרי הגלם שלהם.
לקוחות החברה הינם לקוחות רבים הן פרטיים והן מוסדיים כמו רשתות קמעונאיות, בתי חולים, צה"ל, קיוסקים, מזנונים, בתי מלון ועוד
לפי מודל אנסוף המוצר החדש הינו חלק מקטגוריית הקפה ולכן הינו מוצר חדש שהוא חלק מקטגוריה קיימת. החברה מוכרת ובעלת מוניטין בשוק הישראלי ולכן כדאי לנקוט באסטרטגיה של שיווק המוצר החדש כחלק מקטגוריית הקפה הקיימת לשוק בישראל שהינו שוק קיים.
החלטת החברה מבחינת קו המוצר הינה חידוש והבטלת קו המוצרים של קטגוריית הקפה באמצעות הכנסת מוצר אורגני שיחדש וירענן את הקטגוריה כולה.
יעדי החברה המרכזיים יתמקדו בהגעה לפלחי שוק חדשים כמו אנשים טבעוניים או פעילים בתחום איכות הסביבה , שיפור שירות ללקוח וחדירה לשווקים בחו"ל.

 

3.         ניתוח המצב הקיים 

4.         הגדרת יעדים 

5.         אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה  

6.         שיתוף פעולה אסטרטגי 

7.            תוכנית פעולה  

8.         תהליך הבקרה  

9.         ניתוח סיכונים  

10.       ביבליוגרפיה 

11.       נספחים  

410.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
6561
היקף עמודים:
24
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.