תכנית שיווק - מכווץ בקבוקים ביתי

מזהה: 2767
מאמר חם

1.מבוא – המוצר "מכווץ הבקבוקים הביתי":

מכווץ הבקבוקים[1] (להלן – "המכשיר") הינו מוצר לשימוש ביתי אשר יוצר ותוכנן בכדי לכווץ בקבוקי פלסטיק בתום השימוש בו עד כיווץ לכדי דסקית.

המכשיר  פותר את בעיית אחסון הבקבוקים הקיימת בכל בית למטרת מיחזורם. אחסון הבקבוקים בגודלם המקורי עלולה למנוע מהצרכנים לאחסנם, ולאחר מכן להפקיד, את הבקבוקים בפחי המיחזור השונים, במכונות האוטומטיות או בחנויות המזון. בנוסף, המכשיר מקטין באופן מהותי את הצורך במספר מתקני האיסוף ורכבי האיסוף וההובלה הנדרשים לבקבוקי פסלטיק. במשאית איסוף קיימת ניתן יהיה לאסוף פי 8[2] בקבוקים דחוסים (דסקיות) באותה עלות ואף ניתן לפנות את כלובי הבקבוקים במרווחי זמן ארוכים יותר.

 

מאפייני מכווץ הבקבוקים הביתי:

יעיל – גודל הבקבוק לאחר הכיווץ יהיה כ - 1.5 – 3 סנטימטר, מדובר בהפרש משמעותי מגודלו המקורי של הבקבוק אשר עומד על 20 - 30 סנטימטר, תלוי בסוג הבקבוק. כלומר כיווץ של 95%- 85% מגודלו המקורי של הבקבוק.
מהיר – פעולת כיווץ בקבוק אורכת כ – 7 – 10 שניות.
גודל  הבקבוקים המכווצים– רוב הבקבוקים מתאימים לתהליך הכיווץ החל מבקבוקי 330 מיליליטר (פחיות שתיה) ועד לבקבוקי 2.5 ליטר כולל קרטוני שתיה.
נוח – תהליך הכיווץ הינו נוח, פשוט ו"נקי".
קטן וקל לאחסון – מידות המוצר הם 50 סנטימטר גובה, 16 סנטימטר רוחב ו 15 סנטימטר לעומק. מדובר במוצר קטן הניתן לשימוש במטבח סטדנרדטי ביתי בהנחה על השיש במטבח או בתליה על הקיר.
בטוח, חוויתי ופשוט לשימוש – מכווץ הבקבוקים פשוט להפעלה בעל תו תקן אשר יבטיח את בטיחות המכשיר במיוחד לזקנים וילדים. בנוסף, המוצר מהווה חוויה לילדים בתהליך הכיווץ.

 

תמצית מנהלים       

1.             מבוא – המוצר "מכווץ הבקבוקים הביתי"

2.             חלק א' - סביבה חיצונית

2.1           מאפייני תעשיית בקבוקי הפלסטיק

2.2           מאפייני שוק המחזור

2.3           ניתוח המתחרים

2.4           התנהגות הצרכן 

2.5           צינורי הפצה ותקשרות מקובלים

2.6           מודל PEST -  ניתוח הסביבה העסקית של הפירמה

2.7           ניתוח S.W.O.T 

2.8           השלכות ואתגרים

3.             חלק ב' - אסטרטרגיה

3.1           הגדרת חזון מטרות ויעדים

3.2           פילוח השוק והמוצר

3.3           בידול המוצר  

3.4           מיצוב המוצר

חלק ג' – תמהיל השיווק

3.5           תמהיל המוצר- Product

3.6           תמהיל ההמחרה – מחיר – Price

3.7           תמהיל ההפצה – Place

3.8           תמהיל קידום מכירות –Promotion  - תקשורת שיווקית

4.             ניתוחים פיננסיים

5.             נספחים             

455.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7261
היקף עמודים:
32
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.