שינוי בתקציבי פרסום נוכח פרסום מותאם אישית

מזהה: 3861
מאמר חם

ניתן בהחלט לומר כי מהפכת המצאתו של האינטרנט לפני כמה עשרות שנים, יצרה שינוי של ממש, מהפכה בדרך בה מידע זורם לכיווננו ומכיווננו. ואמנם, מהפכה זו בימים אלו שייכת לנחלת העבר, ואילו כעת מהפכת האינטרנט התחלפה לה בעולמות ווירטואליים אשר יוצרים שטחים שבהם מתפתחים ערוצי פרסום חדשים. ערוצים שלא מגיעים לכדי מיצוי ולמידה וכבר משתנים באופן תדיר. מהפכה זו, מאופיינת במהירות התפתחות יוצאת דופן, ושינויים תדירים שמאופיינים בהשפעות נרחבות על הדרך שבה אנו צורכים מידע, ולכן גם על הדרך שבה אנו צורכים מוצרים, כמו גם מגיבים לפרסומות (Tucker, 2014).

עבודת מחקר עיונית זו תעסוק באחת ההתפתחויות המרעישות ביותר בעולם הפרסום בשנים האחרונות, התפתחות אשר יוצרת מצב שבו ארגון מסוגל, באמצעים כשרים וחוקיים, לאסוף מידע על הלקוח שלו, וכך להציע לו פרסומת אשר מותאמת למידותיו. הפרסום המותאם אישית הוא נושא חם בעולם הפרסום אשר מתקשה עדיין לאמוד את היכולת של פרסום מותאם לגרום ׳לכניסה׳ של לקוח לתוך תחומי העולם הווירטואלי של החברה, ובסופו של דבר גם לבצע רכישה של ממש (Lambrecht  & Tucker, 2013).

כדי להבין היבטים אלו, המחקר יתחיל בהבנת הרקע שממנו הגיעה השיטה שלל פרסום מותאם אישיות, ולאחר מכן, באפיון של פרסום מותאם אישית, אשר מאופיין במספר סוגים של פרסום דיגיטאלי, באם פרסום אשר מותאם ללקוח עצמו (מי הלקוח? במה הוא עוסק? באיזה שלב הוא בחיים?) לבין פרסום שמותאם יותר למוצר עצמו (מה הלקוח חיפש? מה המאפיינים של המוצר אותו הוא חיפש? איזה מוצרים דומים נוכל להציע לו?) (שם). 

 

מבוא  

1.     פרסום מותאם אישית   

1.1       רקע  4

1.2       מאפיינים  

2.     יחס לקוח כלפי פרסום מותאם אישית   

2.1       רצון הלקוח  

2.2       פרטיות הלקוח  

3.     הכרת הלקוח לצורך פרסום מותאם אישית יעיל  

3.1       התזמון נכון 

3.2       פרסום חוזר 

4.     סיכום  

5.     מקורות   

215.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
3484
היקף עמודים:
10
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.