ניתן בהחלט לומר כי מהפכת המצאתו של האינטרנט לפני כמה עשרות שנים, יצרה שינוי של ממש, מהפכה בדרך בה מידע זורם לכיווננו ומכיווננו. ואמנם, מהפכה זו בימים אלו שייכת לנחלת העבר, ואילו כעת מהפכת האינטרנט התחלפה לה בעולמות ווירטואליים אשר יוצרים שטחים שבהם מתפתחים ערוצי פרסום חדשים. ערוצים שלא מגיעים לכדי מיצוי ולמידה וכבר משתנים באופן תדיר. מהפכה זו, מאופיינת במהירות התפתחות יוצאת דופן, ושינויים תדירים שמאופיינים בהשפעות נרחבות על הדרך שבה אנו צורכים מידע, ולכן גם על הדרך שבה אנו צורכים מוצרים, כמו גם מגיבים לפרסומות (Tucker, 2014).
עבודת מחקר עיונית זו תעסוק באחת ההתפתחויות המרעישות ביותר בעולם הפרסום בשנים האחרונות, התפתחות אשר יוצרת מצב שבו ארגון מסוגל, באמצעים כשרים וחוקיים, לאסוף מידע על הלקוח שלו, וכך להציע לו פרסומת אשר מותאמת למידותיו. הפרסום המותאם אישית הוא נושא חם בעולם הפרסום אשר מתקשה עדיין לאמוד את היכולת של פרסום מותאם לגרום ׳לכניסה׳ של לקוח לתוך תחומי העולם הווירטואלי של החברה, ובסופו של דבר גם לבצע רכישה של ממש (Lambrecht & Tucker, 2013).
כדי להבין היבטים אלו, המחקר יתחיל בהבנת הרקע שממנו הגיעה השיטה שלל פרסום מותאם אישיות, ולאחר מכן, באפיון של פרסום מותאם אישית, אשר מאופיין במספר סוגים של פרסום דיגיטאלי, באם פרסום אשר מותאם ללקוח עצמו (מי הלקוח? במה הוא עוסק? באיזה שלב הוא בחיים?) לבין פרסום שמותאם יותר למוצר עצמו (מה הלקוח חיפש? מה המאפיינים של המוצר אותו הוא חיפש? איזה מוצרים דומים נוכל להציע לו?) (שם).
מבוא
1. פרסום מותאם אישית
1.1 רקע 4
1.2 מאפיינים
2. יחס לקוח כלפי פרסום מותאם אישית
2.1 רצון הלקוח
2.2 פרטיות הלקוח
3. הכרת הלקוח לצורך פרסום מותאם אישית יעיל
3.1 התזמון נכון
3.2 פרסום חוזר
4. סיכום
5. מקורות