שיווק דיגיטאלי - חברת גט טקסי

מזהה: 3288
מאמר חם

מטרות העל ויעדים אסטרטגיים

 

מטרת העל של חברת גט טקסי:

להיות החברה הגדולה ביותר בארץ להזמנת מוניות.

יעדים אסטרטגיים:

.1לצרף לחברה את מירב נהגי המונית בארץ במודל המאפשר להם להנות מרצף קבוע של עבודה
.2להציע ללקוחות פתרון טכנולוגי להזמנת מונית במהירות ובנוחות
.3לבנות מערכת טכנולוגית שתממש את מטרת העל עם מינימום מגע של ידי אדם ותוכל לתפעל הזמנות מרובות בו זמנית

70.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
1159
היקף עמודים:
22
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.