שיווק, 13003, 2021 א - ממ"ן 12 - 4 שאלות

מזהה: 6106

1. א. קהל המטרה של חברת קוקה קולה למשקאות תאגיד מואט הנסי

קהל המטרה של חברת קוקה קולה למשקאות תאגיד מואט הנסי הינם צעירים וצעירות משכילים בני 18-40 שרגילים לשתות בפאבים ובמסיבות וכיו"ב. להלן מאפייני הפילוח לפי בסיסי הפילוח הבאים:

פילוח גיאוגרפי – הפילוח הגיאוגרפי הינם ערים בישראל שגרים בהם יותר צעירים וצעירות שרגילים לשתות משקאות אלכוהוליים בפאבים או ערים בישראל שבהם מתקיימים חיי לילה מפותחים שמושכים אליהם בליינים ובלייניות. הפילוח הגיאוגרפי יכלול את העיר תל אביב שבהם מרוכזים צעירים וצעירות בחתך הגילאים 18-40 ובהם מתקיימים חיי לילה מפותחים עם צריכת אלכוהול גבוהה.

2. א. אסטרטגיית הבידול

אסטרטגיית הבידול המתאימה ביותר למשקאות אלו הינה הדגשת המוצרים היוקרתיים של המותג תוך הדגשת הערך הייחודי שמוצרים אלו נותנים לצרכני אלכוהול על פני מוצרים אחרים הקיימים בשוק משקאות האלכוהול מבחינת איכות, יוקרתיות וחיבור לעולם המפורסמים.

3. שאלת המאמר

מותגים מסורתיים מתמקדים ביצירת תודעה אצל הלקוחות לעומת מותגים דיגיטליים המתמקדים במיצוב המותג בחיי הלקוחות. בנוסף, מותגים מסורתיים מתייחסים ללקוחות כאל קונים כאשר מותגים דיגיטליים מתייחסים ללקוחות כאל משתמשים. מותגים מסורתיים מתמקדים בקידום המכירות טרם הרכישה לעומת מותגים דיגיטליים מתמקדים בקידום המכירות לאחר הרכישה בהיבטים של שימור וחידוש של לקוחות קיימים על מנת לפתח נאמנות למותג. 

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1584
היקף עמודים:
5
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.