קמפיין הפרסומת לחברת הביגוד קסטרו

מזהה: 3043
מאמר חם

א.    הצגת הקמפיין

 

קמפיין הפרסומת לחברת הביגוד קסטרו  יצא בחודש מרץ 2018. קמפיין זה הוא הקמפיין אשר כלל את מספר הרב ביותר של מפורסמים בקמפיין ישראלי בכל הזמנים  והוא עוסק בצפון קוריאה בתור המוטיב המרכזי של הקמפיין. הסיבה לכך היא שהמקום נמצא בכותרות באופן תמידי, בשל סכנת האיום של מלחמה עם ארצות הברית. הקמפיין מתחיל עם תיאור חשבונות אינסטגרם של מפורסמים ישראלים, אשר משתתפים בסרטון, ומסתיים בקליפ אשר משלב אובייקטים חזותיים צבאיים. המטרה של הקמפיין היא להשתמש בחשבונות אינסטגרם של מפורסמים כדי להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של קהל. המנכ"ל של קסטרו, גל רוטר, טען כי העתיד נמצא ברשתות החברתיות ולא באמצעי הפרסום המסורתיים ולכן הוא בחר לנסות להעביר את המסרים שם ולא במדיות המסורתיות. קהל המטרה של הקמפיין הוא אנשים צעירים אשר מידת החשיפה שלהם לרשתות החברתיות הוא גבוה, כאשר המסר המועבר בקמפיין שקסטרו היא חברה נועזת וחדשנית אשר לא מהססת לבחור במוטיבים מיוחדים כדי להציג את המותג שלה בצורה חדשה. הרעיון הוא לשעשע ולעניין את הצופים הצעירים על ידי תמונות שכביכול לא קשורות לאופנה, תוך שילוב הצגת הבגדים החדשים של קסטרו במקביל. קישור לפרסומת הקמפיין:

https://www.youtube.com/watch?v=1okXFazVrH4

ב.     רמת מעורבות של המוצר

רלוונטיות

מחקר התנייה קלאסי בהתנהגות צרכנים נערך בשנת 1982 על ידי גורן. המחקר השמיע לנבדקים קטע מוזיקלי אהוד אשר נקשר לפרסומת לעט מסוים.

120.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
1993
היקף עמודים:
7
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.