החברה המפרסמת היא גלידות נסטלה מקבוצת אוסם. משרד הפרסום פובליסיס תל אביב, הוא המשיק את הקמפיין לקידום סדרת Joya Collection של מותג הגלידות ג'ויה. מטרת הקמפיין, על פי מדרג ההשפעות המניע את הצרכן לפעולת קנייה, הינה, תחילה, בשלב ההכרה, יש לעבוד על יצירת המודעות אצל הצרכן לקידום סדרת גלידות ג'ויה. הסדרה מכילה גלידות במספר טעמים: שוקולד ויסקי, פיסטוק שוקולד, טופי קרמל וחלבה שוקולד לבן. לקראת סוף הפרסומת, מציגה החברה את ארבעת הטעמים שמכילה הסדרה, וכן את אריזתם, ובכך יוצרת מודעות של הצרכן לסדרה הנוכחית של הגלידות. בשלב האהדה, יש דגש על הפן הרגשי, ואכן במהלך הפרסומת, הנזירים מציגים למאסטר את החטא שאי אפשר לעמוד בפניו, למרות אמונתם החזקה. רגש הפיתוי בפרסומת מודגש, ומלווה את כל מהלך הפריימים השונים. בשלב ההעדפה הפרסומת שמה דגש על עובדת הגלידה קטנה יחסית מהגלידה הממוצעת, ולכן היא עדיפה, כי כך ירגיש הצרכן פחות רגשות אשם. משפט המפתח של הקמפיין: "חטא קטן, פחות רגשות אשם". ומכאן לשלבי הקנייה והנאמנות, החברה מחזקת אצל הצרכנים את התחושה שבקיץ הזה, כאשר ייקנו את המוצר, ירגישו פחות אשמים בכל ייחודו. קהל היעד של הקמפיין הוא הצרכן הישראלי, עם דגש על האוכלוסייה המקפידה לשמור על משקלה. המסר המועבר מהקמפיין הוא, שלא ניתן לעמוד בפיתוי גלידה זו, ו"החטא קטן" אז אין צורך להרגיש רגשות אשם בזמן האכילה.