פרק א – תיאור הארגון
העסק שבחרתי לעסוק בו הוא סטודיו לפילאטיס. השירות המוצע הוא אימוני פילאטיס מזרן לנשים (ושיעורים ייעודיים המותאמים לנשים בהיריון) וכן לאמהות בחופשת לידה שמגיעות להתאמן עם התינוק לצידן. הקבוצות הן קטנות וכוללות עד 8 מתאמנות בשיעור. כמו כן, הסטודיו מציע אימונים פרטיים ושיקומיים. הסטודיו מנוהל על ידי המדריכה היחידה במקום והיא זו שמנהלת אותו בכל ההיבטים, לרבות בהיבט השיווקי. הסטודיו הינו סטודיו "נייד". המנהלת/מדריכה שוכרת חדר סטודיו במתחם שכונתי שמיועד לפעילויות הורים וילדים.
קהל היעד הוא נשים באופן כללי שמעוניינות באימוני פילאטיס בקבוצות קטנות, נשים בהיריון, נשים בחופשת לידה שמעוניינות להתאמן לצד התינוק שלהן בשעות הבוקר וכן נשים שזקוקות לאימון כחלק משיקום או טיפול רפואי. הייחודיות של הסטודיו היא שהוא מציע אימונים בקבוצות קטנות, עד 8 מתאמנות בשיעור, כאשר לרוב מתאמנות בין 3-4 נשים, בעלות סבירה (40-50 ₪ לשיעור, תלוי בסוג הכרטיסייה הנבחרת). כמו כן, ייחודיותו בכך שהוא מאפשר לנשים בחופשת לידה לשוב להתאמן באופן חופשי וללא צורך לדאוג לשמרטף עבור התינוק. הסטודיו מציע שיעורים ייעודיים לאימהות בחופשת לידה, השיעורים מתקיימים בשעות הבוקר והסטודיו מותאם גם לשהייה של תינוקות במרחב האימון. לפיכך, בשל הייחודיות של הסטודיו, היותו אינטימי ושכונתי, ממוקם במרחב להורים וילדים וכן בשל ההכשרה של המדריכה, קהל היעד של הסטודיו הוא בעיקר נשים בהריון/לאחר לידה. למעשה, ניתן לומר כי הסטודיו מהווה מוקד משיכה אטרקטיבי עבור קהל היעד הזה, שמתקשה למצוא אלטרנטיבה מתאימה במכוני הכושר או באימוני סטודיו אחרים. מה שמעניין את קהל היעד הוא האפשרות לקבל אימון מותאם למצבם הפיזי (הריון/לאחר לידה). כמו כן, הנשים בחופשת הלידה שמתאמנות שם מתעניינות בסטודיו בשל האפשרות להגיע עם תינוקן לצידן ובכך לחסוך שירותי שמטרפות או לוגיסטיקה שעלולה להקשות עליהן ליצור שגרת אימונים.