סיכום מאמר
Hussain, S., Ahmed, W., Jafar, R.M.S., Rabnawaz, A., Jianzhou, Y. (2016). eWOM Source Credibility, Perceived Risk and Food Product Customer's Information Adoption. Computers in Human Behavior. 66, 96-102.
המחקר בוחן את הקשרים שבין אמינות מקור הeWOM (באז שיווקי שעשוי להפוך לויראלי אם המסר משכנע או משעשע דיו), הסיכון המחושב ואימוץ הלקוח את מידע מוצרי המזון בתיווך טיעון איכות ויעילות המידע. המחקר עשה שימוש במודל שכלול הייתכנות של אימוץ המידע שהוצג על ידי Sussman & Siegal (2003) על מנת לבחון את הנכונות לקנות מוצרי מזון. המחקר דגם 300 משתתפים פעילים ממספר איזורים בסין באמצעות שאלון, והמידע נותח באמצעות מודלינג משווה מבנית (SEM).