סיכום מאמר הסיכון המחושב ואימוץ הלקוח את המידע במוצרי המזון

מזהה: 1809
מאמר חם

סיכום מאמר

Hussain, S., Ahmed, W., Jafar, R.M.S., Rabnawaz, A., Jianzhou, Y. (2016). eWOM Source Credibility, Perceived Risk and Food Product Customer's Information Adoption. Computers in Human Behavior. 66, 96-102.

המחקר בוחן את הקשרים שבין אמינות מקור הeWOM (באז שיווקי שעשוי להפוך לויראלי אם המסר משכנע או משעשע דיו), הסיכון המחושב ואימוץ הלקוח את מידע מוצרי המזון בתיווך טיעון איכות ויעילות המידע. המחקר עשה שימוש במודל שכלול הייתכנות של אימוץ המידע שהוצג על ידי Sussman & Siegal (2003) על מנת לבחון את הנכונות לקנות מוצרי מזון. המחקר דגם 300 משתתפים פעילים ממספר איזורים בסין באמצעות שאלון, והמידע נותח באמצעות מודלינג משווה מבנית (SEM).  

25.00 ₪
סוג עבודה:
סיכום מאמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
682
היקף עמודים:
2
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.