ניתוח שיווקי בית הספר אלחכמה

מזהה: 980
מאמר חם


עבודה זו עוסקת בניתוח האופן השיווק של ביה"ס אלחכמה המצוי בנצרת.    בעבודה זו השתמשתי בכלים אשר למדתי בקורס הכוללים: כתיבת פרופיל לביה"ס, ניתוח SWOT  ובניית תמהיל שיווק של ביה"ס.  לצורך איתור המידע השתמשתי במחקרים הזמינים על ידי משרד החינוך בדבר התנהגות צרכנים (תלמידים) וכן אודות טיב המוצר (חינוך בעזרת דוחות מיצ"ב) כמו גם, בידע האישי שלי על אוכלוסיית היעד שהתווסף למידע שדליתי מביה"ס עצמו שע"פ רוב מצוי היה בדף הבית של ביה"ס ברשת.  בהרכבת משקפים של אשת שיווק מצאתי כי ביה"ס אינו עושה מספיק על מנת לשווק את עצמו, על אף שהוא כן פועל תחת פילוסופית שיווק מסוימת, גם באם לא במודע.  מסקנתי בתום העבודה היא שהסיבה לכך נעוצה בחוסר מודעות לנושא וכן בגלל תפיסה נפוצה במגזר שאין סיבה לשווק שירות שניתן על ידי המדינה.
העבודה כוללת:
מבוא
ניתוח SWOT
תמהיל השיווק
סיכום
בביבליוגרפיה

180.00 ₪
סוג עבודה:
עבודת גמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חינוך | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
2547
היקף עמודים:
15
מספר מקורות:
14
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.