עבודה זו עוסקת בניתוח האופן השיווק של ביה"ס אלחכמה המצוי בנצרת. בעבודה זו השתמשתי בכלים אשר למדתי בקורס הכוללים: כתיבת פרופיל לביה"ס, ניתוח SWOT ובניית תמהיל שיווק של ביה"ס. לצורך איתור המידע השתמשתי במחקרים הזמינים על ידי משרד החינוך בדבר התנהגות צרכנים (תלמידים) וכן אודות טיב המוצר (חינוך בעזרת דוחות מיצ"ב) כמו גם, בידע האישי שלי על אוכלוסיית היעד שהתווסף למידע שדליתי מביה"ס עצמו שע"פ רוב מצוי היה בדף הבית של ביה"ס ברשת. בהרכבת משקפים של אשת שיווק מצאתי כי ביה"ס אינו עושה מספיק על מנת לשווק את עצמו, על אף שהוא כן פועל תחת פילוסופית שיווק מסוימת, גם באם לא במודע. מסקנתי בתום העבודה היא שהסיבה לכך נעוצה בחוסר מודעות לנושא וכן בגלל תפיסה נפוצה במגזר שאין סיבה לשווק שירות שניתן על ידי המדינה.
העבודה כוללת:
מבוא
ניתוח SWOT
תמהיל השיווק
סיכום
בביבליוגרפיה