שאלה 1
א. מחדשים הם חלק מסוגי האנשים המסייעים להפצת חידושים דרך רשתות חברתיות על פי תיאורית הפצת החידושים. מבחינה התנהגותית, הם אלו הממהרים לרכוש מוצרים חדשניים לפני כולם. ספציפית, הם נחשבים ל-2.5% הראשונים שרוכשים מוצרים חדשים בשוק, כלומר מוצרים שקיימים לכל היותר 3 חודשים על המדף. כן, הם בעלי קשרים חברתיים קוסמופוליטיים, ונוטים לתקשר עם מחדשים אחרים. מה גם, כי מצבם הכלכלי טוב יחסית לשאר הסוגי המאמצים.
שאלה 2
א. מחקר 1: המחקר של ארל ו-ווקר (Aral & Walker, 2011) אשר מצאו שתכונות ויראליות במוצרים ובקמפיינים השיווקיים (הזמנות אישיות, התרעות, קישורים ועוד עבור תוכן שמעודד שיתופים בהיותו חיובי, יעיל, בולט, מפתיע וכו'). מייצרות השפעה חברתית, וההשפעה המצטברת גוברת יותר דווקא כשהחשיפה היא פאסיבית (מודעות סבילה) ולא אקטיבית (הזמנה אישית). נדרש היה מצד החוקרים לבודד את האפקט של השפעה חברתית מהשפעה סביבתית כללית והם עשו זאת בכך שיצרו מספר קבוצות: קבוצת בקרה שלא הועבר לה מסר, מודעות פסיבית למסר ומודעות אקטיבית למסר.
שאלה 3
א. סוגי השליחים שמונה גולוולד ותרומתם הייחודית להפצת המסר:
מחברים: האנשים בקהילה שמכירים מספר רב של אנשים ונוהגים לערוך היכרות. מחבר הוא בעצם המקבילה החברתית של מרכז רשת מחשבים. הם בדרך כלל מכירים אנשים במגוון חוגים חברתיים, תרבותיים, מקצועיים וכלכליים, ורגילים להציג אנשים שעובדים או חיים במעגלים שונים.