ניתוח מודל PESO עבור חברת זר פור יו

מזהה: 7674
מאמר חם

סיפור שיווקי של החברה

הסיפור השיווקי של החברה מתאר את החברה בתור כזו אשר מאפשרת להעניק אפשרויות מתנה והבעת חיבה למי שחשוב ללקוח. ניתן לבחור את זר הפרחים לפי הטעם האישי או לבחור ממגוון זרים שעוצבו עוד קודם לכן. כמו כן ניתן לשלב את מתנת הפרחים יחד עם מארזי שוקולד ויין, חבילות פינוק וספא ומתנות אחרות שיכולות להביע חיבה ואהבה עבור בני האדם הקרובים ללקוח.

הסיפור השיווקי מתאר את החנות בתור כזו אשר מאפשרת לחגוג את הרגעים המאושרים שרוצים להנציח ולתעד, כאשר המתנה מאפשרת לאדם להצטייר בצורה טובה אל מול אלו שהוא רוצה להעניק להם מתנות. תיאור השיווק באתר של החברה בחר את המילים הבאות כדי לתאר את הסיפור השיווקי:

מניפת הקולקציות המגוונות שלנו מרכזת מוצרי בוטיק החל מזרים וסידורים שנשזרים בקפידה ודיוק רב, עציצים וצמחים באיכות הגבוהה ביותר, סחלבים מפוארים שמיובאים מהולנד, יינות בוטיק מהטובים שיש, שוקולד איכותי של MAX BRENNER מארזי סבון וספא מבית המותג SABON וחבילות לידה מפנקות מבית המותג מיננה, שמני זית מבית המותג Jerusalem Olive Oil ומשק פתורה בטעמים מנצחים שקצרו פרסים רבים בתחרויות בינלאומיות, חנות יין - Wine by ZER4U - בה ניתן למצוא קולקציית יינות ייחודית מיקבי בוטיק ישראליים מהטובים שיש אשר עומדת בראשה ייננית הבית שלנו עירית

 

חלק א

סיפור שיווקי של החברה

נתונים על החברה: זר פור יו 

חלק ב

PAID MEDIA

OWNED- conten

 

105.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
1682
היקף עמודים:
12
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.