בפתח הדיון אתאר בקצרה את סרטון הפרסומת. הסרטון, "רמי לוי פרסומת לפסח" מציג את גברת לוי הולכת עם ילדיה לשוק "מחנה יהודה" בכדי לרכוש מוצרים לקראת חג הפסח. היום הוא יום חג כפול עבורה, שכן מדובר בערב חג הפסח וכן בנה יוצא לחופשה מהצבא. לאחר שאוספת את המוצרים בעל החנות הסיטונאית לא מוכן למקור לה, ומסלק אותה בתנועת יד מחנותו. גברת לוי נעלבה מאוד. בעת שהאירוע קרה בדיוק הגיע לסביבה בנה החייל (שחקן שמגלם את דמותו של רמי לוי בצעירותו), שנכמרו רחמיו על אמו שהושפלה, לדידו. במהלך דרכו בשוק הוא רואה שישנה חנות להשכרה, הוא משכיר את החנות ופותח חנות לממכר ליחידים במחירים סיטונאים, כך שאמו תוכל לקנות בנחת. אז מופיע רמי לוי בעצמו בדמותו העכשווית ומציג את "האני מאמין" שלו, בכך שפתח את החנות הראשונה ומשם פיתח את כל רשת החנויות שלו במטרה למכור ליחידים במחירים זולים במיוחד. החנות הזו בשוק מחנה יהודה הייתה הבסיס לפתיחת רשת החנויות.
הנרטיב של היווצרה של רשת "רמי לוי שיווק השקמה", ששזור בסיפור התבגרותו של רמי לוי, הבעלים והמנכ"ל של הרשת. הנרטיב מציג מספר סיפורים במקביל הסיפור מנקודת מבטו של רמי לוי עצמו, הסיפור מנקודת מבטה של גברת לוי, הסיפור מנקודת מבטו של החנווני בחנות הסיטונאית. כך שסיפור היווצרותה של רשת רמי לוי מוצג זווית ראיה אישית ממוקדת.