ניהול הפרסום - ממ"ן 14 - 4 שאלות

מזהה: 2101

שאלה 1

המדדים הכמותיים שבהם עשו שימוש על בחירת המדיה לפרסומת זו הינם:

חשיפה (Exposure) – נתון המתבסס על סקרי חשיפה לערוצי מדיה. במקרה זה מדובר בפרסומת שהמוצר אותו היא מוכרת הוא שמן זית בריא ואיכותי. לכן, הגיוני לבחור במגזין בריאות שמיועד לאנשים המתעניינים במוצרים בריאים ואיכותיים. זוהי הזדמנות ליצירת מגע בין המסר הפרסומי לצרכן הפוטנציאלי.

 

שאלה 2

מדיה בבעלות, כשמה כן היא, הינה מדיה אשר בבעלות המותג. כלומר, מדיה שהמותג מייצר עבור עצמו. כאלו יכולים להיות אתר אינטרנט של המותג, הבלוג שלו, חשבונות פייסבוק, טוויטר ושאר ערוצי התקשורת החברתית שלו. אפילו מכתבי הניוזלטר שנשלחים ללקוחות החברה נכנסים להגדרת מדיה בבעלות. עם זאת, לא רק מדיה דיגיטלית מיוחסת למדיה בבעלות. ניתן לייחס גם מדיה שהיא לאו דווקא דיגיטלית כמו למשל קיר פרסום מחוץ לבניין הארגון או פרסום במסדרונות ובמעליות של מבני המותג, ויש גם מדיה אינטראקטיבית כמו לוחות שילוט אלקטרוניים ועמדות מכירה דיגיטליות עם מסך נגיעה (לדוגמא מסך מידע בכניסה לחנות).

 

שאלה 3

החשיפה לרדיו מבוססת על שמיעה בלבד, ולכן פרסום ברדיו מהווה אתגר שיווקי כיוון שהוא צריך להעביר את המסר ללקוח באוזן בזמן שהוא עושה דברים אחרים ולא קשוב כולו. עם זאת, רדיו אכן יכול להיות פלטפורמה למדיה מורווחים, אך הוא תלוי בתנאים שבהם המסר מועבר. כלומר, קודם כל זה תלוי בסיטואציה שבה נתפס הצרכן להקשיב לפרסומת. ידוע כי רוב הזמן שבהם מקשיבים אנשים לרדיו הוא בנסיעות, ולכן שעות שידור הפרסומות קריטיות לחשיפה נרחבת יותר. מעבר לכך, פרסומת ברדיו תהיה אפקטיבית למדיה מורווחים אם היא תצליח להיות יעילה מספיק על מנת למכור ללקוח. זה יוכל להיות אם היא תהיה:

 

שאלה 4

מדידת ההצלחה של פרסום מקוון היא גם פשוטה וגם מורכבת בעת ובעונה אחת. טענה זו הינה נכונה כיוון שמדידת הצלחה של פרסום מקוון נעשית באמצעות ספירה של הקלקות. כלומר, את האפקטיביות של פרסום מקוון מודדים על ידי ספירה של מספר הקלקות על מודעה. 

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
1312
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.