בעיה עסקית
לאורך העשורים האחרונים הולך ועולה השימוש בטכנולוגיה חדשה אשר מכונה "מציאות רבודה". בקצרה, מציאות רבודה הינה טכנולוגיה אשר משמשת כאמצעי לדימוי של מציאות, תוך שילוב של אלמנטים וירטואליים המתמזגים עם הסביבה האמיתית. חשוב לציין כי טכנולוגיית המציאות הרבודה משמשת ככלי טכנולוגי בשדות ואפיקים שונים, לרבות תחום הארכיטקטורה, מסחר, חינוך, הנדסה (Menezes, Chouzal, Urbano, & Restivo, 2016), רפואה (Ha & Hong, 2016), ותחומים רבים נוספים. בהמשך לכך, מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות החלו להעריך את האפקטיביות של השימוש בטכנולוגיה זו בשדות אלו, כאשר תוצאות המחקרים מספקים ממצאים מעודדים לפיהם לטכנולוגיית המציאות הרבודה יתרונות מגוונים (Ha & Hong, 2016; Menezes, Chouzal, Urbano, & Restivo, 2016).
חשוב לציין כי טכנולוגיית המציאות הרבודה משמשת בימינו ככלי עזר עבור מפרסמים בחברות וארגונים ככלי לשיווק עסקי. אף על פי כן, מפרסמים רבים עדיין לא מכירים את היתרונות הקיימים בטכנולוגיה זו, ולכן עד כה רבים מהם אינם עורכים שימוש בטכנולוגיית המציאות הרבודה. מחקר זה נולד בראש ובראשונה על מנת לסקור את היתרונות השונים של מציאות רבודה, וכן, על מנת לבחון אילו גורמים עומדים מאחורי הקשר בין רמת הידע או היכרות עם יתרונותיה של מציאות רבודה לבין רמת הנכונות של מפרסמים לשלב מציאות רבודה ככלי שיווקי לעסק? ממצאי מחקר זה בראש ובראשונה יסייעו לבעלי עסקים אילו יתרונות קשורים לשימוש במציאות רבודה ולהבין מהו המכניזם העומד מאחורי הקש בין היכרות עם יתרונותיה של מציאות רבודה לבין הנכונות לשלב מציאות רבודה ככלי שיווקי לעסק.