מהם הגורמים לקשר בין ידע היכרות עם יתרונותיה של מציאות רבודה לבין רמת נכונות לשלב מציאות רבודה ככלי לשיווק עסקי

מזהה: 1607
מאמר חם

בעיה עסקית

לאורך העשורים האחרונים הולך ועולה השימוש בטכנולוגיה חדשה אשר מכונה "מציאות רבודה". בקצרה, מציאות רבודה הינה טכנולוגיה אשר משמשת כאמצעי לדימוי של מציאות, תוך שילוב של אלמנטים וירטואליים המתמזגים עם הסביבה האמיתית. חשוב לציין כי טכנולוגיית המציאות הרבודה משמשת ככלי טכנולוגי בשדות ואפיקים שונים,  לרבות תחום הארכיטקטורה, מסחר, חינוך, הנדסה (Menezes, Chouzal, Urbano, & Restivo, 2016), רפואה (Ha & Hong, 2016), ותחומים רבים נוספים. בהמשך לכך, מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות החלו להעריך את האפקטיביות של השימוש בטכנולוגיה זו בשדות אלו, כאשר תוצאות המחקרים מספקים ממצאים מעודדים לפיהם לטכנולוגיית המציאות הרבודה יתרונות מגוונים (Ha & Hong, 2016; Menezes, Chouzal, Urbano, & Restivo, 2016).

חשוב לציין כי טכנולוגיית המציאות הרבודה משמשת בימינו ככלי עזר עבור מפרסמים בחברות וארגונים ככלי לשיווק עסקי. אף על פי כן, מפרסמים רבים עדיין לא מכירים את היתרונות הקיימים בטכנולוגיה זו, ולכן עד כה רבים מהם אינם עורכים שימוש בטכנולוגיית המציאות הרבודה. מחקר זה נולד בראש ובראשונה על מנת לסקור את היתרונות השונים של מציאות רבודה, וכן, על מנת לבחון אילו גורמים עומדים מאחורי הקשר בין רמת הידע או היכרות עם יתרונותיה של מציאות רבודה לבין רמת הנכונות של מפרסמים לשלב מציאות רבודה ככלי שיווקי לעסק? ממצאי מחקר זה בראש ובראשונה יסייעו לבעלי עסקים אילו יתרונות קשורים לשימוש במציאות רבודה ולהבין מהו המכניזם העומד מאחורי הקש בין היכרות עם יתרונותיה של מציאות רבודה לבין הנכונות לשלב מציאות רבודה ככלי שיווקי לעסק.

385.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
6178
היקף עמודים:
21
מספר מקורות:
30
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.