יצירתיות בפרסום - אסטרטגיות מסרים רגשיים

מזהה: 854
מאמר חם

מותגים רבים משקיעים חלק נכבד מתקציב השנתי שלהם בפרסום מוצריהם. תכנון הפרסום נעשה בקפידה, בהתאם לקהל היעד ומטרות מוגדרות, הכוללות מיתוג החברה בעיני לקוחותיה הפוטנציאליים, ויצירת חיבור רגשי ונאמנות בקרב לקוחותיה הקיימים. על-מנת לעמוד במטרות אלו, ונוספות, מפרסמים נוטלים משנה יצירתיות ומשתמשים באסטרטגיות מגוונות, כשמטרת היצירתיות בפרסום היא לשבות את עינו ודמיונו של הקהל, לגרום לו לזכור את המוצר והמותג, ולהניעו לפעולת הרכישה.
במחקר זה אבחן את אסטרטגיית המסרים הרגשיים בפרסום בה משתמשים המפרסמים, אילו אסטרטגיות מזוהות ע"י הקהל וכן את אופן השפעת אסטרטגיות אלו על התדמית הציבורית של מותגים מפרסמים וההנעה לרכישה חוזרת של המוצרים על-ידי לקוחות קיימים. שאלת המחקר הינה: כיצד משפיעים אסטרטגיות מסרים רגשיים בפרסום, על התדמית הציבורית של המותג, ועל הנאמנות של קהל היעד למותג? 

העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
סיכום
ביבליוגרפיה

190.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3014
היקף עמודים:
14
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.