מותגים רבים משקיעים חלק נכבד מתקציב השנתי שלהם בפרסום מוצריהם. תכנון הפרסום נעשה בקפידה, בהתאם לקהל היעד ומטרות מוגדרות, הכוללות מיתוג החברה בעיני לקוחותיה הפוטנציאליים, ויצירת חיבור רגשי ונאמנות בקרב לקוחותיה הקיימים. על-מנת לעמוד במטרות אלו, ונוספות, מפרסמים נוטלים משנה יצירתיות ומשתמשים באסטרטגיות מגוונות, כשמטרת היצירתיות בפרסום היא לשבות את עינו ודמיונו של הקהל, לגרום לו לזכור את המוצר והמותג, ולהניעו לפעולת הרכישה.
במחקר זה אבחן את אסטרטגיית המסרים הרגשיים בפרסום בה משתמשים המפרסמים, אילו אסטרטגיות מזוהות ע"י הקהל וכן את אופן השפעת אסטרטגיות אלו על התדמית הציבורית של מותגים מפרסמים וההנעה לרכישה חוזרת של המוצרים על-ידי לקוחות קיימים. שאלת המחקר הינה: כיצד משפיעים אסטרטגיות מסרים רגשיים בפרסום, על התדמית הציבורית של המותג, ועל הנאמנות של קהל היעד למותג?
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
סיכום
ביבליוגרפיה