פרסומות משמשות את החברה לא רק כדי למכור מוצר מסוים, אלא גם מביעות עקרונות חברתיים מסוימים אשר מגולמים במסרים שהחברה מבקשת להעביר. מאחר והפרסומות מבקשות למצוא חן בעיני מספר רב ככל האפשר של אנשים, בחינה של אופי הפרסומות עשויה ללמד אותנו כיצד החברה רואה את עצמה, או מבקשת לראות את עצמה ואת האובייקטים השונים בחברה. בשנים האחרונות, חלה תופעה שבה החברה מבקשת לשנות את היחס שלה לנשים. מתיאור חדגוני אשר בו הנשים מוצגות בעיקר בתור אובייקט מיני, לתיאור מורכב ושלם אשר מציג את הנשים כפי שהן. ההופעה של הערוץ המסחרי השני הוסיפה ממד חשוב לביקורת החברתית על תכנים שונים המוצגים בתקשורת הישראלית. הדבר נכון בעיקר לביקורת אשר התרכזה בדרך שבה נשים מוצגות על המרקע, בתור דמוית סקסיסטית של תפקידים ותכונות של נשים וגברים.
בשל החשיבות של הפרסומות בחברה אחד האתרים החברתיים המרכזיים לבחינת המעמד של הנשים בחברה הישראלית הוא עולמה של התקשורת. עולם זה הוא זירה שבה החברה יכולה להציג את התפיסה הכללית שלה ומגדירה עבורנו את גבולות הקונצנזוס ומהו למעשה השוליים. בחינה אינטגרטיבית של תכני התקשורת השונים יכולה לעזור לנו להבין תופעות שונות בחברה הישראלית.
עבודה זו תבקש לבחון הדרך שבה הנשים מוצגות בתור אובייקט מיני על ידי בחינה של דוגמנית מפורסמת אחד- בר רפאלי. שאלת המחקר של העבודה תהיה:
כיצד בא לידי ביטוי ייצוג נשים בפרסומות כאובייקט מיני- בר רפאלי כמקרה בוחן
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ממצאים
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה