ייצוג נשים בפרסומות - המקרה של בר רפאלי

מזהה: 5233
מאמר חם

פרסומות משמשות את החברה לא רק כדי למכור מוצר מסוים, אלא גם מביעות עקרונות חברתיים מסוימים אשר מגולמים במסרים שהחברה מבקשת להעביר. מאחר והפרסומות מבקשות למצוא חן בעיני מספר רב ככל האפשר של אנשים, בחינה של אופי הפרסומות עשויה ללמד אותנו כיצד החברה רואה את עצמה, או מבקשת לראות את עצמה ואת האובייקטים השונים בחברה. בשנים האחרונות, חלה תופעה שבה החברה מבקשת לשנות את היחס שלה לנשים. מתיאור חדגוני אשר בו הנשים מוצגות בעיקר בתור אובייקט מיני, לתיאור מורכב ושלם אשר מציג את הנשים כפי שהן. ההופעה של הערוץ המסחרי השני הוסיפה ממד חשוב לביקורת החברתית על תכנים שונים המוצגים בתקשורת הישראלית. הדבר נכון בעיקר לביקורת אשר התרכזה בדרך שבה נשים מוצגות על המרקע, בתור דמוית סקסיסטית של תפקידים ותכונות של נשים וגברים.

בשל החשיבות של הפרסומות בחברה  אחד האתרים החברתיים המרכזיים לבחינת המעמד של הנשים בחברה הישראלית הוא עולמה של התקשורת.  עולם זה הוא זירה שבה החברה יכולה להציג את התפיסה הכללית שלה ומגדירה עבורנו את גבולות הקונצנזוס ומהו למעשה השוליים. בחינה אינטגרטיבית  של תכני התקשורת השונים יכולה לעזור לנו להבין תופעות שונות בחברה הישראלית.

עבודה זו תבקש לבחון הדרך שבה הנשים מוצגות בתור אובייקט מיני על ידי בחינה של דוגמנית מפורסמת אחד- בר רפאלי. שאלת המחקר של העבודה תהיה:

כיצד בא לידי ביטוי ייצוג נשים בפרסומות כאובייקט מיני- בר רפאלי כמקרה בוחן

 

מבוא

סקירת ספרות

מתודולוגיה

ממצאים

דיון ומסקנות

סיכום

ביבליוגרפיה

165.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
2698
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
9
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.