שאלה 1 - פילוח
האם מדובר במנהלים השייכים ליחידה העסקית או ליחידת השירות?
קהל היעד מורכב ממנהלי מכירות במגזר העסקי, כלומר B2B. לכן אם מדובר במנהלים, הרי כי הם יהיו שייכים ליחידה העסקית מאחר ותפקידם הינו לפתח את הארגון מבחינה עסקית (העסקים מוגדרים על ידי רמת מכירות בדרך כלל) ולכן הם יכולים להשתתף אף בקביעת אסטרטגיות עסקיות - לשם הנבת רווחים מקסימלית. ניתן להגיע אליהם דרך האינטרנט ובפרט דרך הרשתות החברתיות כמו לינקדאין.
שאלה שנייה - מגמות
להלן רשימת מגמות בתחום הדרכה והכשרה של צוותי מכירות, השפעתן על הלקוח והמלצות שנגזרות מהן למערך ההכשרה המוצע:
הכשרת ידע במיומנויות מכירה: רוב הארגונים מכירים בכך שהם צריכים ללמד מיומנויות מכירה, אך מפגשי הדרכה אלה מתמקדים בדרך כלל סביב 'סגירה' או 'משא ומתן'. אך במצבי מכירה מודרניים, פוחתת התדירות שבה אנשי המכירות, בפרט של B2B, מטפלים במצבים אלה.
שאלה ראשונה - פילוח
שאלה שנייה - מגמות
שאלה שלישית – אסטרטגית מכירה
שאלה רביעית - ערך
שאלה חמישית - GTM
שאלה שישית – מסע הלקוח
שאלה שביעית - שכנוע
מקורות