1. מאזדה: https://www.youtube.com/watch?v=T9upGFeCqis
תיאור: משפחה פוגשת בליאור סושרד ומבקשת ממנו שיסדר לה SUV משפחתי, יוקרתי אך נגיש. ליאור מתאר שיצטרך להפנט את כל מפעל מאזדה. הם מבקשים ממנו גם שיהיה בטיחותי, יפה, עם מקום לילדים ועגלות וכו'. הוא אומר להם שזה לא הגיוני, ואז מציג להם את מאזדה SUV CX-30 החדשה שעונה על כל דרישותיהם.
מסר: ה-SUV של מאזדה מתעלה על כל הציפיות. סיסמא: " Prepare to be amazed".
סוברו: https://www.youtube.com/watch?v=7F9b9OM5Sx0
תיאור: ברקוביץ' וחבר מגיעים לכל מיני סוכנויות רכבים, מחפשים SUV, ועורכים בדיקות פוליגרף לאיש המכירות לראות אם יש לו SUV אמתי או שהוא משקר. רק בחנות של סובארו המוכר עובר בהצלחה את הפוליגרף, כלומר הרכבים שם SUV אמתי, 4X4, בלי להוסיף כסף.
מסר: סוברו סוכנות כנה בה כל ה-SUV 4X4 בלי להוסיף כסף. סיסמא: "לא 4X4? לא SUV!"
2. מאזדה:
צורך הומניסטי: פנייה לצורך פיזי בסיסי – מדגישים שהרכב נוח. פנייה לצורך בביטחון – דגש על כך שהמאזדה החדשה בטוחה ואמינה. פנייה לצורך בהערכה – דגש על כך שהאוטו יפה.
צורך פסיכואנליטי: מענה לצורך האיד במימוש דחפים ועונג – הרכב מופיע מיד כשהמשפחה מבקשת ונראה מרגש. מענה לצורך של הסופר אגו במענה על נורמות – האוטו עונה על נורמות של רכב משפחתי, נאה ובטיחותי. מענה לצורך של האגו להיות מציאותי – אומרים כי הרכב לא יקר במיוחד ביחס לכל מה שמציע.