התנהגות צרכנים - מכירת רכבים

מזהה: 5627
מאמר חם

1. מה מתרחש בכל פרסומת: הפרסומת הראשונה אותה בחרתי הינה הפרסומת של אלבר למכירת רכבים - https://www.youtube.com/watch?v=Gk8EtCnxnQg. בפרסומת רואים שליאור רז (הכוכב של הסדרה האהובה פאודה) עבר תאונה אלימה (מראים כאילו רצח מישהו) ואומר שאם הרכב התקלקל או שאם בא לנו להתפנק ברכב חדש, אז מה שצריך לעשות זה להיכנס לסניפי אלבר – ותוך שעה יוצאים עם רכב חדש לאחר סיום כל התהליכים הקשורים לרכישתו כמו ביטוח, מימון והעברת בעלות. המסר הוא שבאלבר מסדרים את כל ענייני הרכב בשעה כולל 40% הנחה, טרייד אין, העברת בעלות, מימון וביטוח. סיסמת הפרסומת הינה "הכול תוך שעה!".

הפרסומת השנייה אותה בחרתי הינה הפרסומת של מימון ישיר להלוואות לרכישת רכב – https://www.youtube.com/watch?v=CXs1Z8x-948. בפרסומת רואים את ליאור כלפון, שידוע בעיקר בתור השחקן של איצקו מ"רמזור", סוחב דלק בלי אוטו כי הוא נתקע בלי רכב, ואז הקריין אומר שמימון ישיר יכולה לסייע לך למצוא רכב בהלוואה עד 200 אלף ₪ בתנאים אטרקטיביים. המסר הוא שכדאי להיעזר במימון ישיר שיכולים להקל עליך לקנות רכב חדש עם הלוואה נוחה. המסר הוא "מימון ישיר תעזור לכם למצוא את הרכב שאתם רוצים!".

2. הצרכים שמופיעים בפרסומת: בפרסומת של אלבר פונים לצורך ההומניסטי הבסיסי של הפרט לפי מאסלו בנוחות, דרך זה שהמשווק בחר להדגיש את הנוחות של הצרכן בכך שכל קניית הרכב תיערך במקום אחד בתוך שעה. הפרסומת גם פונה לצורך פסיכואנליטי והוא לצורך של האיד, הפועל לפי עיקרון העונג, שהכל ייעשה בצורה מידית, במינימום מאמץ. 

100.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1621
היקף עמודים:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.