השפעת פרסום פה לאוזן ברשתות החברתיות על כוונות שימוש ורכישה של שירותי תיירות

מזהה: 1768
מאמר חם

רשתות חברתיות – הגדרות וחשיבות

לאורך העשורים האחרונים דרכי ההתקשרות של צרכנים זה עם זה השתנו באופן דרמטי, בעיקר באופנים בהם צרכנים צורכים מידע ומחליפים מידע זה עם זה (Ye, Law, & Gu, 2009). המדיה החדשה במאה ה – 21 כוללת פלטפורמות חברתיות שונות אשר מאפשרות לצרכנים להפיץ מידע, לסחור ולתקשר  זה עם זה, לרבות – אתרים למיניהם, ובהקשר של העבודה הנוכחית - רשתות חברתיות, לרבות – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכדומה. האופי הדיגיטלי של המדיה בעידן המודרני מעניק לאינדיבידואלים את האפשרות להפיץ את עמדותיהם ותחושותיהם לגבי מוצרים, שירותים וחברות בתפוצה רחבה ברמה לאומית ובינלאומית, במקרים רבים, תוך עקיפה של שומרי סף מסורתיים (לרבות – צנזורה, אמצעי הגנה משפטיים וכד'), וכן, ללא צורך רב בהקצאה של זמן, משאבים וכסף. באופן זה, לכל פרט בעל אפשרות להתחבר לרשת האינטרנט ישנה האפשרות להעביר את עמדתו בכל זמן ומכל מקום בריש גלי לרבים (Thurau-Hennig et al., 2010).

ככלל, רשתות חברתיות מהוות פלטפורמה של כלי מדיה סוציאליים המשמשות כאמצעי מרכזי ליצירת קשר בין פרטים . נתונים אודות היקף השימוש ברשתות חברתיות מעלים כי למעלה מ %80 מאינדיבידואלים בעולם גולשים באינטרנט, כאשר מתוכם 2.1 מיליארד פרטים משתמשים ברשתות חברתיות. בנוסף, מחקרים מצביעים על מגמה של עליה בשימוש ברשתות החברתיות, בכלל זה, מחקרים בארצות הברית מעלים כי בין השנים 2005-2011 חלה עלייה דרמטית בהיקף המשתמשים ברשתות החברתיות. 

270.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
4227
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.