השפעת פרסום ממוקד באינטרנט על היקף מכירות של החברה

מזהה: 7296
מאמר חם

בעבודה זו נבקש לחקור את השפעתו של פרסום ממוקד (משתנה בלתי תלוי) על היקף מכירות (משתנה תלוי).  נשער כי יימצא קשר חיובי בין נקיטת אמצעי פרסום ממוקד לבין הגדלת מכירות, וכן כי יימצא קשר חיובי בין נקיטת אמצעי פרסום ממוקד לבין שיעור המרת לקוחות (ממתלבטים לקונים).

שיווק ממוקד הוא גישה להעלאת המודעות למוצר או לשירות בקרב קבוצה ספציפית (ממוקדת) של קהלים שהם קבוצת משנה של כלל השוק שניתן להתייחס אליו כלקוחות אפשריים למוצר/ים. ניתן למקד שיווק לפי מגוון פילוחים – פילוחי גיל, מגדר, מקום מגורים, תחומי עניין, תדירות ביקור באתר/בחנות, מתי הצרכן ביקר לאחרונה באתר/בחנות, חיפושים במנועי חיפוש שערך הצרכן, השלב שבו הפסיק את מסע הרכישה וכיוצא באלו (Ascarza, 2018). המשתנה הזה נמדד דרך השאלה האם החברה יישמה פעולות מיקוד ואילו פעולות ביצעה לפי דיווחיה או מניפולציית החוקר. כמו כן, היקף מכירות מתאר את שבה לקוחות רכשו מוצרים מהחנות. המשתנה הזה בדרך כלל נמדד במונחי מוצרים או כסף.

לשם מענה על השערות המחקר אנו נבצע סקירת ספרות של חמישה מחקרים עדכניים מז'ורנלים מובילים בחקר השיווק. דרך אינטגרציה בין המאמרים, ננסה להשיב על שאלת המחקר.

מחקר זה חשוב מבחינה תיאורטית שכן ירחיב את היריעה הספרותית בתחום זה, דרך הסתכלות מטה אנליטית על אסופת מחקרים שתאפשר גזירת מסקנות המבוססות על עדויות וראיות נרחבות.

 

פתיח

תקציר מנהלים

מבוא

הצגת הספרות

מאמר 1

מאמר 2

מאמר 3

מאמר 4

מאמר 5

חיבור אקדמי - פרק דיון מאמרים

מסקנות והמלצות

ניתוח תוצאות המחקר הספרותי 

מתן המלצות עתידיות לפעולות שיווקיות

המלצות למחקר עתידי

מקורות

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
9598
היקף עמודים:
37
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.