רשת הפייסבוק היא נושאת הדגל של המהפכה של הרשתות החברתיות בעולם. לצד שינויים רבים שרשת זו הביאה לעולם, כמו הרשתות החברתיות האחרות, עבודה זו תתמקד בהשפעה של הפרסום ברשת זו על כוונת הרכישה של הצרכנים. בשנים האחרונות אנו עדים לכך שחברות רבות מעבירות את המשאבים שלהם לרשתות החברתיות, מתוך ההבנה כי הפרסום ברשתות אלו הינו יעיל יותר מאשר הפרסום המסורתי. למרות עלייה זו, עולה השאלה האם הפרסום ברשת הפייסבוק אכן משפיע בצורה חד משמעית על צריכת המשתמשים את התוכן הפרסומי אשר מובע שם. עבודה זו תבקש לבחון את השפעת מודעות הפרסום בפייסבוק על צריכת התכנים המובעים בתוכן הפרסומי. שאלת המחקר של העבודה תהיה:
שאלת המחקר: כיצד מודעות הפרסום בפייסבוק משפיעות על צריכת המשתמשים את התוכן הפרסומי?
משתנה תלוי : כוונת הקנייה של הצרכנים
משתנה בלתי תלוי: פרסום ברשת הפייסבוק.
על מנת לענות על שאלת המחקר הפרק של העבודה יעסוק במשתנה התלוי של העבודה, והוא כוונת הקנייה של הצרכנים. הפרק יעסוק בדעות המחקר אשר תיארו את ההשפעות האפשריות על כוונת הקנייה. הפרק השני של העבודה יעסוק בפרסום ברשת הפייסבוק שהוא המשתנה הבלתי תלוי. הוא יתאר את המגמות ואת הסיבות העיקריות לכך שחברות שונות בוחרות לפרסם בפלטפורמה זו. הפרק השלישי של העבודה יעמוד על הקשר שבין הפרסום בפייסבוק ובין כוונת הקנייה של הצרכנים.
מבוא
פרק ראשון: קנייה או כוונת קנייה
פרק שני: פרסום ברשת הפייסבוק
פרק שלישי: השפעת הפרסום ברשת פייסבוק על כוונת קנייה של הצרכנים
סיכום
ביבליוגרפיה